سرمربی نساجی امیدوار است با میزبانی در مشهد شرایط خوبی داشته باشند و به برتری مقابل ذوب برسند.

به گزارش “ورزش سه”، ساکت الهامی در نشست خبری قبل از دیدار با ذوب‌آهن عنوان کرد: نیم‌فصل اول لیگ برتر رو به پایان است و مسابقات با فشردگی سختی برگزار می‌شود که موجب شده بازی‌های پرتنش و پرچالش ببینیم که امتیازگیری هم سخت شده است.

 

او ادامه داد: با تیمی مسابقه داریم که از نظر شخصیتی دارای اصالت است و مربی کاربلد و کادر فنی خوبی دارد. ما هم تیم خوبی هستیم و در چند ماه گذشته روند رو به رشدی داشتیم. فردا هم مسابقه تاکتیکی برای هر دو تیم خواهد بود و کیفیت زمین هم به بازی ما کمک می‌کند. ذوب‌آهن ازجمله تیم‌های خوب لیگ برتر است که نظم و ریتم خوبی دارد ولی ما هم تلاش خودمان را انجام می‌دهیم.

 

سرمربی نساجی اضافه کرد: جا دارد از مسؤولانی که کمک کردند تا ما در شهر مشهد میزبانی کنیم، تشکر داشته باشم و امیدوارم ابتدا یک مسابقه زیبا از هر دو تیم ببینید و در انتها تیمی که شایسته است، به برتری برسد. در جریان این نیستم که قرار است چند بازی در مشهد باشیم، اما مهم این است که مسؤولان زحمت کشیدند تا در این شهر به میدان برویم.

 

حتما بخوانید  وعده ای که استاندار مازندران به نساجی داد

الهامی در خصوص غایبان نساجی در این دیدار گفت: بازیکن محروم نداریم، اما درباره مصدومیت‌ها باید بگویم که قرار است تیم نساجی بازی کند و هر بازیکنی به میدان برود، تلاش خودش را انجام می‌دهد. در جایگاهی هستیم که می‌توانیم نتیجه خوبی رقم بزنیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم. 

 

او در خصوص میزبانی در شهری غیر از استان مازندران ابراز کرد: این مسئله از ابتدای فصل برای ما چالش جدی بوده که امیدوارم شرایط موجود بهتر شود، اما در حال حاضر مهم این است که فردا یک مسابقه سخت داریم و اگر از این بازی دشوار سربلند خارج شویم، همه این اتفاقات لذت‌بخش خواهد بود.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.