سرمربی نساجی یک بار دیگر به انتقاد از کیفیت چمن ورزشگاه شهدای ساری پرداخت.

به گزارش ورزش سه، نساجی امروز مقابل میهمان خود آلومینیوم به تساوی یک بر یک دست یافت تا مثل هفته گذشته با یک امتیاز زمین بازی را ترک کند. ساکت الهامی، سرمربی نساجی در نشست خبری پس از این بازی گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به دنبال این بودیم که خیلی سریع گل بزنیم. قبل از به ثمر رساندن گل، روند خیلی خوبی داشتیم و بعد از گل هم تا پایان نیمه اول خوب بودیم.

 

وی با اشاره به اشتباه بودن پنالتی که داور برای آلومینیوم گرفت تاکید کرد: در شروع نیمه دوم بازهم مالک توپ و زمین بودیم. روی یک غفلت، حریف صاحب پنالتی شد. در مورد این پنالتی با پیشکسوتان داوری که حرف می زدیم، صحبت از این بود که پنالتی نشده است. قطعا باشگاه این موضوع را پیگیری می کند و من نمی توانم در مورد آن صحبت کنم.

 

سرمربی تیم نساجی با اشاره به این موضوع که تیمش مستحق پیروزی بود گفت: به بچه ها خسته نباشید می گویم. خیلی دویدند و زحمت کشیدند ولی متاسفم که با وجود این بازی خوب نتوانستیم سه امتیاز را کسب و دل هوادارانمان را شادتر کنیم. از نظر بازی حتی یک موقعیت هم به اراک ندادیم. ولی فوتبال همین است و این اتفاقات وجود دارد. امیدوارم که در ادامه راه روند خوبی که در این چند هفته در پیش گرفته ایم ادامه داده و بهتر نتیجه بگیریم. بازهم می گویم که با توجه به شرایط زمین، بچه ها فوق العاده بودند.

 

حتما بخوانید  حکم سنگین ساکت الهامی تعدیل شد

الهامی در پاسخ به سوالی در خصوص قضاوت داور بازی گفت: باشگاه در این مورد اقدامات لازم را انجام خواهد داد. الان جای این کار نیست و من به داوران خسته نباشید می گویم ولی قطعا باشگاه این موضوع را پیگیری می کند.

 

او در واکنش به درگیری که با نیمکت تیم حریف در لحظه اعلام پنالتی برای آلومینیوم و مصدومیت دروازه بان این تیم داشت گفت: فوتسال که نیست، این جا فوتبال است. بعد از پنالتی 4 دقیقه بازی را خواباندند و گلر وسط زمین خودش را روی زمین انداخته و پایش را گرفت. او باید درون دروازه پایش گرفته می شد بعد هم اینکه آن ور پنالتی شد او چرا مصدوم شد؟ مثل فوتسال شد که بازیکن را تعویض کردند که برود و پنالتی بزند. این در شان لیگ برتر نبود ولی بعضی ها برای رسیدن به هدف شان انجام می دهند و مشکلی نیست. خواهشم از کمیته داوران این است که ما خیلی داریم زحمت می کشیم و نباید اجازه دهند که حق هواداران مان ضایع شود.

 

الهامی در مورد کیفیت چمن و برگزاری تمرینات با حضور تماشاگران تاکید کرد: چرا ما خیلی دوست داریم و بچه ها هم دوست دارند. اگر فاصله بازی ها طوری باشد که بتوانیم، این کار را می کنیم. در مورد زمین هم اگر بخواهم صحبت کنم باید یک کتاب نوشت. در این زمین نباختن آسان ولی بردن سخت است.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.