سرمربی نساجی امیدوار است تیمش در دیدار با ذوب‌آهن به برتری برسد.

به گزارش “ورزش سه”، ساکت الهامی در نشست خبری قبل از دیدار با ذوب‌آهن اظهار کرد: نیم‌فصل اول لیگ رو به پایان است و بازی‌ها با توجه به فشردگی‌اش، بسیار سخت، پرتنش و پرچالش شده که در این شرایط بسیار سخت می‌توان امتیاز گرفت.

 

او ادامه داد: با تیمی بازی داریم که از نظر شخصیتی، دارای اصالت و ریشه است. مربی کار بلد و کادر خوبی در ذوب‌آهن حضور دارند و تیم خوبی هستند. ما هم تیم خوبی هستیم و در چند ماه گذشته، روال پیشرفت ما بسیار مثبت و خوب بوده و فردا یک بازی تاکتیکی برای هر دو تیم خواهد بود.

 

سرمربی تیم فوتبال نساجی با اشاره به میزبانی تیمش از ذوب‌آهن در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد، ابراز کرد: ورزشگاه امام رضا(ع) کیفیت خوبی دارد که باید از مسؤولان ورزشگاه و همینطور افرادی که کمک کردند اینجا بازی کنیم، تشکر کنم. مطمئناً بازی خوبی در پیش خواهد بود که امیدوارم ابتدا دو تیم یک بازی خوب و با کیفیت انجام دهند و در انتها تیمی که واقعاً لیاقت و شایستگی دارد به پیروزی برسد. می‌دانیم ذوب‌آهن تیمی بسیار خوب است که با ریتم خوب و منظمی در لیگ این فصل کار می‌کند.

 

الهامی درباره مصدومان و محرومان تیمش برای دیدار با ذوب‌آهن اظهار کرد: محروم نداریم، اما درباره مصدومان هم نیاز نیست صحبت کنم، چون نساجی قرار است در زمین بازی کند و اینکه چه نفراتی مصدوم هستند، اهمیتی ندارد. مهم نساجی است و برای بازی فردا نیز هر دو تیم آماده هستند و بازیکنان ما نیز به خوبی شرایط را درک کردند. در شرایطی هستیم که می‌توانیم نتایج خوبی رقم بزنیم و سعی داریم دل هواداران را شاد کنیم.

حتما بخوانید  صداقت: رقبا باید مقابل نساجی منتظر روز سختی باشند

 

او درباره اینکه آیا حضور نساجی در ورزشگاه امام رضا(ع) برای انجام دیدارهای خانگی ادامه دارد یا فقط دیدار مقابل ذوب‌آهن این اتفاق رخ داده، گفت: من در جریان نیستم که تک بازی خواهد بود یا ادامه‌دار است. مسؤولان ما در استان خودمان هم زحمت می‌کشند و شرایط طوری است که جای بهانه‌گیری نیست و صحبت کردن درباره زمین هم دیگر لوث شده که دیگر نباید درباره آن صحبت کرد. این مهم است که از استاندار تا اداره کل ورزش و جوانان همه دست به دست هم داده‌اند و کار را پیش می‌برند. مطمئنم هر چه زودتر به زمین خودمان برمی‌گردیم و این چالشی است که از ابتدا با ما بوده و ادامه دارد. دنبال صحبت کردن درباره این مسئله نیستیم چون بازی سختی داریم که اگر بتوانیم پیروز میدان شویم، تمام این اتفاقات برای‌مان لذت‌بخش می‌شود.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 14 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.