لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید در مسیر تمدید قرارداد با این باشگاه قرار دارد.

به گزارش “ورزش سه”، لوکا مودریچ در فصل جاری همانند یک دهه اخیر نمایش فوق العاده در خط میانی رئال مادرید داشته و سن و سال هرگز باعث افت کیفی این بازیکن نشده است. لوکا مودریچ هنوز یکی از مهره های مهم کارلو آنچلوتی محسوب می شود و ادواردو ایندا، خبرنگار اسپانیایی مدعی شد فصل بعد هم شاهد حضور این بازیکن در رختکن رئال مادرید خواهیم بود.

 

قرارداد لوکا مودریچ، هافبک کهنه کار و 36 ساله رئال مادرید در ماه ژوئن سال پیش رو به پایان می رسد، اما به نظر می رسد توافقات در مورد تمدید قرارداد انجام شده و تنها جزئیات کوچکی در این رابطه باقی مانده است. در واقع در حال حاضر تنها اختلاف در مورد دو موضوع وجود دارد.

 

 

یکی اینکه دستمزد فعلی لوکا مودریچ 10.5 میلیون یورو خالص بوده و مدیران رئال مادرید خواهان کاهش این رقم به هشت میلیون یورو شده اند. همچنین ستاره کروات خواهان قراردادی یک ساله با بند تمدید برای سال دوم شده، اما مدیران رئال مادرید نمی خواهند سنت تمدید یک ساله با بازیکنان بالای 30 از بین برود و به همین علت تنها خواستار تمدید یک ساله با مودریچ هستند.

حتما بخوانید  من هرگز مربی بارسلونا و آژاکس نمی‌شوم

 

اما علیرغم بروز این دو اختلاف، طرفین به زودی به توافق می رسند و خبر تمدید قرارداد هافبک ارزشمند رئال مادرید به صورت رسمی اعلام خواهد شد. لوکا مودریچ که در سال 2018 عنوان بهترین بازیکن جهان را به دست آورد در همان سال فاصله ای تا انتقال به اینتر نداشت، اما در نهایت در مادرید ماندنی شده و به دوران درخشان خود در این باشگاه ادامه داد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.