مواردی از قبیل رشد و ژنتیک بر طول آلت تناسلی تأثیر گذار است اما می‌توان با روش‌های گیاهی و طب سنتی برای بزرگ کردن و تقویت آلت جنسی مرد، اقدام کرد. شاید در نظر اول بعضی از این داروها عجیب به نظر برسد. اما کسانی که برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود هر راهی به جز جراحی را پیموده‌اند، بد نیست این داروهای سنتی را نیز امتحان کنند. در این پست به 10 روش موثر جهت افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی اشاره می‌کنیم.

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی
10 روش افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی در خانه

 

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی

در این بخش از مطالب سلامت ده روش افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی در خانه را برای شما کاربران گرامی آماده نموده ایم.

 

گیاه چهل سکه مصرف کنید

این گیاه اغلب برای تقویت حافظه مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما همچنین به گردش خون کمک می‌کند و ممکن است جریان خون را به آلت تناسلی افزایش دهد.

بر اساس یک مطالعه انجام شده در دانشگاه کالیفرنیا، گیاه چهل سکه در کمک به مردان در مبارزه با افسردگی که می‌تواند منجر به اختلال عملکرد جنسی شود مؤثر است.

چهل سکه را می‌توان به عنوان یک چای یا یک مکمل به شکل یک کپسول مصرف کرد. هر دو فرم این گیاه را میتوانید از دکتر طب سنتی دریافت کنید.

اگر سابقه تشنج داشته‌اید یا داروهای رقیق کننده خون مصرف می‌کنید، مکمل‌های چهل سکه را مصرف نکنید. برای اطمینان از اینکه این مکمل برای شما امن است یا خیر، به پزشک خود مراجعه کنید.

 

کرم خاکی

برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان, چند کرم خاکی باغچه را در یک ظرف ریخته و آن‌ها را بشویید. سپس آن‌ها را در آفتاب بگذارید تا خشک شوند. سپس کرم‌ها را با کمی میخک و دارچین و جوز آسیاب کنید و با کمی پیه مرغ ذوب شده خوب مخلوط نمایید و آلت تناسلی را, هر روز روزی سه بار با آن ماساژ دهید.

 

جینسنگ را امتحان کنید

گفته می‌شود جینسنگ قرمز کره‌ای از طریق گینسنوزید که جزئی از گیاه است به عملکرد سیستم عصبی سرعت می‌ بخشد. در حالی که هیچ شواهد علمی قطعی وجود ندارد که جینسنگ باعث افزایش اندازه آلت تناسلی مردان می‌شود، اما مردانی که قرص عصاره جینسنگ را به عنوان بخشی از یک مطالعه در کره جنوبی مصرف کردند، بعد از مصرف مکمل‌ها برای چندین هفته عملکرد بهتر جنسی را تجربه کردند.

جینسنگ با چندین دارو تداخل دارد و می‌تواند عوارض جانبی منفی را برای افراد مبتلا به سرطان‌های خاص، بیماری‌های قلبی، بی خوابی و سایر اختلالات ایجاد کند. قبل از شروع به مصرف جینسنگ قرمز کره‌ای حتماً با پزشک خود صحبت کنید.

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی
10 روش افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی در خانه

اگر شما از مکمل‌های جینسنگ استفاده می‌کنید، به دنبال مکمل برچسب “ریشه جینسنگ کره‌ای” باشید و ۵۰۰ میلی گرم در روز مصرف کنید.

از آنجا که مکمل‌های گیاهی توسط سازمان غذا و دارو عرضه نمی‌شود مصرف آنها همیشه با ریسک همراه است. اطمینان حاصل کنید که مکمل‌ها را از یک شرکت معتبر خریداری می‌کنید و هرگز بیش از دوز توصیه شده مصرف نکنید.

 

گیاهان دارویی

ده گرم تخم کاهو, بیست گرم گل کتیرا, ده گرم تخم گشنیز, ده گرم گلنار و ده گرم بلوط را آسیاب کنید و هر روز کمی از آن را بجوشانید به قدری که غلیظ شود. سپس روزی سه مرتبه این دارو را میل نمایید.

 

روغن بیگر

مصرف روغن بیگر همراه با مکمل پودر جینسینگ h-40 در حد کمال توصیه شده است. این دو محصول با انجام هم­ افزایی و سینرژی خواص و کارکرد یکدیگر را تقویت می‌کنند. این یک راه تضمینی برای افزایش طول آلت و حل تمام مشکلات جنسی اعم از زودانزالی (زود ارضایی، انزال زودرس)، مشکلات نعوظ و شق نشدن آلت و عدم توانایی آلت برای حفظ سختی خود و نیز مشکلات میل و لذت جنسی و انگیزش جنسی و کمبود اسپرم با تقویت اسپرم­ سازی است.

حتما بخوانید  10 روش سریع و موثر جهت سفید کردن پوست ناحیه تناسلی مردان در منزل
افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی
10 روش افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی در خانه

 

آل آرژینین مصرف کنید

این یک اسید آمینه است که منجر به افزایش جریان خون می‌شود و در طول نعوظ کمک می‌کند تا آلت تناسلی بزرگ‌تر شود. یک مطالعه انجام شده در دانشگاه تل‌ آویو نشان داد که برخی از مردان پس از مصرف این مکمل به مدت ۶ هفته بهبود می‌یابند. این محصول را باید از طب سنتی بخواهید و دوز توصیه شده ۱ گرم سه بار در روز است.

اگر نیتروگلیسرین را برای قلب خود مصرف کنید، این مکمل نباید مصرف شود زیرا ممکن است باعث کاهش فشار خون شود. با پزشک خود در مورد اینکه باید آل آرژینین را مصرف کنید یا نه، صحبت کنید.

 

روغن خراطین

روغن خراطین یک روغن ۱۰۰% طبیعی است که از یک نوع کرم خاکی به نام “ایزینیا فتیدا” استخراج می‌شود.

روغن خراطین در طب سنتی ایران و سایر کشورها به عنوان یک روش ۱۰۰% نام برده شده است. این روغن هم اکنون در سراسر دنیا در حال تولید و عرضه می‌باشد و نتایج آن به همگان ثابت شده است.

روغن خراطین بهترین کار آیی را در افزایش سایز و حجم اندام‌های مختلف بدن دارد. بیشتر خواص روغن خراطین برای بزرگ کردن سینه، لب، باسن، گونه‌ها و اندام تناسلی آقایان می‌باشد.

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی
10 روش افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی در خانه

 

به خوردن مکمل ماکا فکر کنید

این پودر به عنوان یک داروی تقویت قوای جنسی شناخته می‌شود. این شامل مکامید ها و مکانیک‌های فتو شیمیایی است که گفته می‌شود انرژی را افزایش داده و به مردان کمک می‌کند تا نعوظ را حفظ کنند. از آنجایی که مطالعات علمی قطعی بر روی این ماده انجام نشده است، بهتر است مصرف آن با احتیاط ادامه یابد. پیش از شروع به اضافه کردن این مکمل به روتین روزانه خود، مطمئن شوید که با پزشک خود صحبت می‌کنید.

 

هندوانه بخورید

این یک گیاه نیست، اما دارای خواصی است که ممکن است به افزایش اندازه و طول مدت نعوظ درست همان‌ طوری که آرژنین کار می‌کند می‌تواند کمک کننده باشد. هندوانه حاوی اسید آمینه‌ ای به نام سیترو لیناست که به آرژنین تبدیل می‌شود و منجر به انقباض عروق خونی می‌شود. واقعیت این است که هندوانه دارای سیترولین است که یک یافته نسب تا جدید است، بنابراین هیچ مطالعاتی انجام نشده است تا نشان دهد که آن واقعاً چقدر خوب کار می‌کند و یا اینکه چقدر هندوانه باید بخورید تا منافع آن را ببینید. با این حال، از آنجا که وقتی بحث از سلامت مردان سخن به میان می‌ آید هندوانه به عنوان یک غذای فوق‌ العاده در نظر گرفته می‌شود، شما نمی‌توانید هنگامی که فصل خوردن هندوانه است بسیار زیاد از آن بخورید.

 

چربی شکمتان را آب کنید

آلت تناسلی مردان ممکن است کوچک‌تر از آنی که واقعاً هست به نظر برسد، به خصوص اگر آن تا حدی توسط پوستی که بر سر آلت کشیده شده است. از دست دادن چربی شکم کار ساده‌ای نیست، اما وقتی که به اندازه آلت تناسلی شما می‌رسد، می‌توانید تفاوت بزرگی ایجاد کنید.

شروع به اقدامات برای از دست دادن وزن کنید و احتمالاً بهبود را در زمینه‌های دیگر نیز خواهید دید. بر اساس گزارشی از دانشگاه هاروارد، مردان با کمر ۴۲ اینچ ۵۰ درصد بیشتر از اختلالات نعوظ (ED) نسبت به مردان با کمر ۳۲ اینچ رنج می‌برند.

یک رژیم ورزشی منظم به شما کمک می‌کند باریک‌تر شوید. تمرینات قلبی عروقی و وزنه برداری انجام دهید.

غذاهای کامل مانند گوشت بدون چربی، ماهی، غلات کامل، لوبیا، حبوبات، سبزیجات، میوه‌ها و روغن‌های سالم مصرف کنید.

از مصرف غذاهای تصفیه شده و فرآوری شده، شکر و نشاسته بیش از حد و روغن‌های هیدروژنه اجتناب کنید.

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

4 پاسخ

  1. سلام. بنده آقایی 28 ساله هستم که از این مشکل رنج می برم. از روغن خراطین استفاده کردم که هیچ نتیجه ای نداد و فایده نداشت. به پزشک هم مراجعه کردم گفتن به جز جراحی زیبایی کاری نمی نن انجام بدن .نمیدونم چیکار کنم دیگه

    1. سلام و درود
      دوست عزیز احتمال داره روغن خراطینی که مصرف کردید روغن خراطین اصل نبوده باشه، متاسفانه بازار این روغن های تقلبی به شدت داغه و باعث میشه افراد نتیجه مناسب از درمان نگیرن. پیشنهاد می کنم به یک متخصص طب سنتی معتبر مراجعه کنید و مشکلتون رو با او در میان بگذارید تا برای شما اقدامات درمانی موثر صورت بگیرد. همچنین اگه تمایل داشته باشید می تونید از روش هایی که در این مقاله برای درمان ای بیماری عنوان شده استفاده کنید البته به صورت منظم و در یک دوره طولانی مثلا دو الی سه ماهه این روش ها رو اجرا کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

  2. این روش هایی که نوشتید واقعا جواب میده؟ همسر من مادرزادی دچار این مشکل هستن و دکتر رفتیم گفته باید جراحی بشه ولی می ترسه از جراحی.

    1. سلام و درود دوست عزیز. این روش ها بر اساس تحقیقات دانشمندان و محققان طب سنتی جهان به دست اومده پیشنهاد می کنم یکی از روش ها رو برای یک مدت معین به صورت مداوم انجام دهید تا نتیجه بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 1 =