ماتیاس گینتر پس از پنج سال حضور در گلادباخ، بوروسیا را ترک خواهد کرد. مدافع ملی پوش آلمانی احتمالا راهی اینتر خواهد شد.

به گزارش “ورزش سه”، مدافع میانی مونشن گلادباخ امروز با پیامی اینستاگرامی خبر از جدایی خود داد. او از سال 2017 برای این باشگاه بازی می کند و قصد تمدید هم ندارد.

 این بازیکن 27 ساله در اینستاگرام خود نوشت:« پس از 5 سال عالی در بروسیا مونشن گلادباخ، این تصمیم برای من بسیار سخت است، اما تصمیم گرفته ام مسیر دیگری را در فوتبالم برای پیشرفت شخصی و حرفه ای طی کنم.»

 

 

 

 

گینتر در تابستان 2017 از بوروسیا دورتموند به گلادباخ رفت. این مدافع به سرعت در خط دفاعی بوروسیا ثابت شد و همچنین بارها در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان رفته است. با این حال گینتر اخیراً جایگاه ثابت خود را در تیم از دست داده بود تا شانس حضورش در تیم ملی برای بازی های جام جهانی کاهش یابد. اتفاقی که در نهایت باعث شد او جدایی را بهترین تصمیم بداند.

حتما بخوانید  دفاع فلیک از واکسن نزدن کیمیش: ذاتش پرسش‌گر است

 

گینتر تاکنون 165 بازی رقابتی برای گلادباخ انجام داده و ده گل به ثمر رسانده است:« بسیار به بوروسیا مدیون هستم و همیشه باشگاه و هواداران بزرگش را در قلبم خواهم داشت.»

 

از اینتر به عنوان مقصد احتمالی بعدی گینتر نام برده شده است.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − شش =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.