قاتل ملیکا دختر 5 ساله اعدام شد

ملیکا دختر مرد معتاد که فقط 5 سالش بود به دلیل بدهی هایش پدرش ربوده شده و توسط مرد مواد فروش تا حد مرگ شکنجه و آزار جنسی شده و زیر شکنجه های مرد مواد فروش فوت نمود مرد قاتل جنازه دختر 5 ساله را به پدرش نشان داده و به او گفته است پول مواد هایت را از تو گرفتم دختر بی گناه به خاطر پدرش به کام مرگ رفت در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر اعدام قاتل ملیکا دختر مرد معتاد که زیر شکنجه مواد فروش فوت نمود را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

اعدام قاتل ملیکا دختر مرد معتاد
اعدام قاتل ملیکا دختر مرد معتاد

حکم اعدام قاتل ملیکای ۵ ساله

این مقام قضایی در استان اصفهان در ادامه عنوان کرد: متهم به قتل همچنین به جهت ادم ربایی نسبت به ملیکا، خواهر و برادرش به بیست سال حبس، کودک آزاری ملیکا به یکسال حبس و حبس غیرقانونی این دختربچه به چهارسال حبس محکوم شد.

حتما بخوانید  واکنش سردبیر خبرگزاری قوه قضائیه به اعدام «آرمان»
اعدام قاتل ملیکا دختر مرد معتاد
اعدام قاتل ملیکا دختر مرد معتاد

آخرین وضعیت پرونده قاتل ملیکای ۵ ساله

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: این رای در دادگاه کیفری یک استان اصفهان صادرشده و قابل تجدید نظر خواهی از سوی محکوم علیه است.

گفتنی است، پیش از این رئیس کل دادگستری استان اصفهان اظهارکرده است که ملیکا قربانی معامله مواد مخدر شده و ۵ نفر در این رابطه دستگیر و بازداشت موقت شده اند.

 

منبع: رکنا

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 8 =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.