آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام مدعی شد چلسی امشب فاصله خود را با این باشگاه نشان داده است.

به گزارش “ورزش سه”، تاتنهام در شبی که موقعیت های چندانی روی دروازه چلسی نداشت، در دیدار رفت نیمه نهایی جام اتحادیه با دو گل مغلوب شده و در آستانه حذف قرار گرفت. آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام در پایان این دیدار اعتراف کرد عملکرد چلسی در بازی امشب خیلی بهتر بوده و اسپرز مسیر زیادی برای پیشرفت پیش روی خود دارد.

 

آنتونیو کونته گفت: “آنها خیلی بهتر از ما بودند و ما باید بابت این عملکرد برای چلسی دست بزنیم. من دوست دارم حقیقت را بگویم و هنوز کارهای زیادی برای پیشرفت تاتنهام وجود دارد. تاتنهام در سال های گذشته به شدت افت کرده بود و حالا این تیم می خواهد باید برای کسب پیروزی در هر مسابقه ای مبارزه کند.

 

 

بازی در استمفوردبریج آسان نیست. آنها بسیار متمرکز بودند و هر بار توپ را از دست می دادند به دنبال باز پس گیری می رفتند. در ادامه نیز دروازه ما روی بدشانسی باز شد. اما وقتی بازی را شروع می کنید و چلسی خیلی زود به گل می رسد، شرایط مسابقه دشوار می شود.

حتما بخوانید  یوفا باعث حذف تاتنهام از لیگ کنفرانس می‌شود؟

 

اما من از شرایط آگاه هستم و همه چیز خیلی واضح است. یک شکاف بزرگ بین ما با تیم های مهم وجود دارد. ما باید در لیگ برتر مبارزه کنیم تا در جایگاه خوبی قرار بگیریم، اما اگر با خودمان تصور می کنیم به پیروزی نزدیک هستیم، این نشان می دهد که در مسیر درستی قرار نداریم.

 

من فکر می کنم چلسی نشان داد که خیلی بهتر از ما است. در نیمه اول و از همان ابتدا شرایط سختی را متحمل شدیم. ما در مورد یکی از بهترین تیم های جهان صحبت می کنیم و نمی توان شرایط دو تیم را مقایسه کرد.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − ده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.