ستاره لهستانی بایرن مونیخ در پایان فصل قصد جدایی از بایرن را دارد و البته دوست دارد این مساله کاملا دوستانه رقم بخورد.

به گزارش “ورزش سه”، چندی پیش بود که بعد از انتظار های فراوان مراسم توپ طلا در پاریس برگزار شد و فوق ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن یعنی لیونل مسی موفق شد برای هفتمین بار این جایزه را از آن خود کند. این اتفاق در حالی رخ داد که بسیاری معتقد بودند رابرت لواندوفسکی شایستگی بیشتری برای کسب توپ طلا داشته اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد و ستاره لهستانی همچنان در حسرت کسب این جایزه فردی باقی ماند.

 

 

 

 

در آلمان بسیاری معتقدند که ستاره لهستانی چوب کیفیت پایین تر بوندسلیگا نسبت به دیگر لیگ های بزرگ اروپا را می خورد و شاید حضور او در لالیگا یا لیگ برتر می توانست به او برای عبور از مسی بسیار کمک کند.

از قرارداد لواندوفسکی با بایرن یک سال و نیم دیگر باقیمانده و طبق ادعای آاس، او در پایان همین فصل از بایرن جدا خواهد شد. لوا این مساله را به اطلاع سران بایرن رسانده و اولویت او نیز انتقال به رئال خواهد بود. با این حال ستاره لهستانی قصد برهم زدن جو بایرن و ایجاد حاشیه را ندارد. برای لواندوفسکی بسیار مهم است که جدایی از بایرن دوستانه باشد و نمی خواهد مقابل هواداران قرار بگیرد.

حتما بخوانید  فردوسی‌پور و انتخاب بهترین فوتبالیست 2021 (عکس)

 

 

 

 

او در مصاحبه اخیر خود و در مورد آینده گفت:« من به این موضوع فکر نمی کنم. از وضعیت فعلی راضی هستم و روی فصل جاری تمرکز کرده ام. هر سال به شایعات عادت کرده ام تا مرا آزار ندهد. مدت‌هاست که مطبوعات را  نخوانده‌ام.»

 

لواندوفسکی که در 25 بازی فصل جاری برای بایرن زننده 30 گل بوده، همه چیز را به پینی زاهاوی مدیر برنامه هایش سپرده و منتظر چراغ سبز مسئولان بایرن است. شرایط برای جدایی او فراهم خواهد شد؟

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + نه =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.