یک اشتباه عجیب از سوی بولونیا می تواند باعث شود که دیدار این تیم برابر اینتر 3-0 شود.

به گزارش “ورزش سه”، مقامات بهداشتی محلی دستور قرنطینه بولونیا، اودینزه، تورینو و سالرنیتانا را صادر کردند، بنابراین آنها در بازی های خود مقابل اینتر، فیورنتینا، آتالانتا و ونزیا حاضر نشدند.
روی کاغذ، باشگاه‌هایی که در این بازی‌ها حاضر شده‌اند به طور پیش‌فرض 3-0 برنده می‌شوند، اما حریفان آنها می‌توانند درخواست تجدیدنظر کنند و احتمالاً آن را برنده می‌شوند.

 

این همان اتفاقی است که فصل گذشته در مورد بازی یوونتوس و ناپولی رخ داده بود. ناپلی ها هم به تورین سفر نکردند و در ابتدا نتیجه بازی 3-0 به سود بیانکونری اعلام شد. اما در ادامه درخواست تجدید نظر باشگاه ناپولی مورد پذیرش قرار گرفته و این مسابقه تکرار شد.

 

 

 

 

با این حال، یک سری جزئیات کوچک می تواند مانع از برنده شدن بولونیا در دادگاه تجدید نظر شود. طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت مدیران آنها به اشتباه ترکیب تیم را یک روز قبل از بازی در سیستم Lega Calcio آپلود کردند و زمانی که مقامات بهداشت محلی دستور قرنطینه تیم را صادر کردند فراموش کردند آن را حذف کنند.

حتما بخوانید  پیولی: ثابت کردیم تیم قدرتمندی هستیم

 

ترکیب یک ساعت قبل از شروع مسابقه رسمی شد و در دستان داور جیووانی آیرولدی قرار گرفت. مدیران بولونیا در استادیوم سعی کردند به مسئول مسابقه توضیح دهند که این سند فقط یک پیش نویس است که از سیستم حذف نشده است. قاضی ورزشی امروز رای خود را اعلام خواهد کرد، اما کار بولونیا برای برنده شدن در درخواست تجدیدنظر ممکن است دشوارتر باشد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.