دختری که عمدا به صورت خواهر پسر مورد علاقه اش اسید پاشید دستگیر شد

اسید پاشی دختر جوان به صورت خواهر دوست پسرش در تهران جنجال برانگیز شد دختری که با یک پسر دوست شده بود بعد از این که پسر از او سواستفاده جنسی نموده و عکس هایی را از این رابطه اش با دختر ثبت نمود متواری شد دختر با هزار بدبختی و دلشوره خواهر پسر مورد علاقه خود را که با او رابطه جنسی داشت را پیدا نموده و به صورت دختر اسید پاشید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر اسید پاشی دختر جوان به صورت خواهر دوست پسرش را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

اسید پاشی دختر جوان
اسید پاشی دختر جوان

سیدپاشی در جنوب تهران در سال ۹۳

این دختر انتقامجو صبح دیروز در برابر قضات شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت تا به اتهام قتل عمد محاکمه شود.

حادثه اسید پاشی سال ۹۳ در یکی از بوستان‌های جنوب تهران رخ داد. خیلی زود مصدوم به بیمارستان انتقال یافت، متهمان که دو دختر جوان بودند خیلی زود دستگیر شدند. دختر جوان در بازجویی به کارآگاهان گفت: چند ماه قبل با پسر جوانی دوست شدم او مدتی بعد به من تعرض کرد و از این ماجراها فیلم و عکس تهیه کرده بود که همین موضوع باعث ترس و نگرانی من شده بود بعد از مدتی پسر جوان غیبش زد. تا این‌ که خواهر او را پیدا کردم و در یک بوستانی در جنوب تهران به همراه خواهرم با او قرار گذاشتم تا درباره این موضوع با او صحبت کنم اما باهم درگیر شدیم بعد مایع شوینده‌ای را که همراهم بود روی صورتش ریختم.

حتما بخوانید  اسید پاشی بر روی ماموران شهرداری خوزستان
اسید پاشی دختر جوان
اسید پاشی دختر جوان

متهم اسیدپاشی در جنوب تهران

این متهم بعد از چند روز بازداشت با قرار وثیقه آزاد شد تا این‌که مصدوم در بیمارستان به خاطر عمق جراحتی که داشت فوت کرد وعامل اسید پاشی این بار به اتهام قتل عمد و خواهرش که در این درگیری حضور داشت به اتهام معاونت در قتل دستگیر شدند.

صبح دیروز این متهم وخواهرش پس از صدور کیفرخواست در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند.

در آغاز جلسه اولیای دم خواستار قصاص عامل جنایت شدند سپس متهم در جایگاه ایستاد وگفت: برادر مقتول با من رابطه برقرار کرده بود اما بعد از این ماجرا ناپدید شد. من وقتی با خواهر مقتول بر سر این ماجرا در پارک باهم درگیر شدیم مواد شوینده را بر روی صورتش ریختم نمی دانستم این مواد اسید است و باعث مرگ او می‌شود.خواهر او هم در برابر قضات ایستاد وبا تکرار ح رف های خواهرش گفت من هم نمی‌دانستم این مواد اسید است. ما قصد قتل نداشتیم. پس از پایان اظهارات متهمان، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

 

منبع: ایران

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 9 =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.