جزئیات اسید پاشی بر روی مامورین در خوزستان

اسید پاشی بر روی ماموران شهرداری خوزستان و در شهر اهواز رخ داد دو ماموری که در حال خدمت بودند موتوسواری روی این دو مامور اسید پاشیده و متواری شد یکی از مامورین حالش خوب می باشد ولی مامور دیگری حالش وخیم است و معلوم نیست خوب خواهد شد یا نه این مامورین در حال جمع نمودن قلیان ها بودند که این اتفاق برایش افتاد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر اسید پاشی بر روی ماموران شهرداری خوزستان را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

اسیدپاشی در اهواز به ماموران شهرداری

وی با اشاره به تأثیرپذیری دو مامور در این حادثه افزود: یکی از این افراد به صورت جزئی ولی یکی دیگر به نام «مجید محمد حسینی» بیشتر آسیب دیده و در ابتدا به بیمارستان طالقانی منتقل شد.

حتما بخوانید  اسید پاشی دختر جوان به صورت خواهر دوست پسرش

شهردار منطقه هفت اهواز با اشاره به انجام مراقبت های بیمارستانی برای این مصدوم تصریح کرد: بعد از انجام اقدامات اولیه این مامور برای معاینات چشمی به بیمارستان امام منتقل شد چون چشمانش بر اثر بخار اسید آسیب دیدند.

اسید پاشی
اسید پاشی بر روی ماموران شهرداری خوزستان

حادثه اسیدپاشی در اهواز

ارشادی بیان کرد: این موضوع به یگان های حفاظتی و اطلاعاتی اطلاع داده شده و آنها دستگیری عوامل متعدی را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی عنوان کرد: خطر عمده از آن مامور مصدوم رفع شده ولی از ناحیه صورت و بخشی از شکم دچار سوختگی شده است.

شهردار منطقه هفت اهواز در پایان یادآور شد: مأموران اجرائیات شهرداری همواره مورد تهدید قرار می گرفتند ولی دستگاه های نظارتی پیگیر هستند و عوامل این کار هم بعد از دستگیری به اشد مجازات محکوم می شوند.

 

منبع: مهر

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.