دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی مشکلی برای همراهی ایران در دیدار برابر عراق ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، عصر امروز خبری مبنی بر یک جلسه محرومیت دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در رسانه ها منتشر و عنوان شد که اسکو به دلیل اتفاقات پیش آمده در جریان دیدار برابر لبنان، از سوی کمیته انضباطی فیفا محروم شده اما این خبر صحت نداشته و سرمربی تیم ملی مشکلی برای همراهی ایران در دیدار بعدی از مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل عراق ندارد.

 

در جریان دور پنجم از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی در استادیوم شهر صیدا به مصاف لبنان رفت و تا دقایق پایانی با یک گل از حریف عقب بود. وقت کشی های میزبان و برخی از حواشی به وجود آمده از سوی لبنانی ها در کنار زمین باعث شد تا به محض به ثمر رسیدن گل تساوی توسط سردار آزمون، سرمربی تیم ملی دست به شادی بزرگی زده و رو به نیمکت لبنانی ها خوشحالی اش را نشان دهد.

 

مسئله ای که با گوشزد داور چهارم به عبدالرحمن الجاسم داور قطری همراه شد و اسکوچیچ با اخراج از روی نیمکت، کار را از روی سکوها ادامه داد و علاوه بر دقایق تلف شده آن مسابقه، دیدار برابر سوریه را نیز از دست داد و این ماریو تات دستیار اسکو بود که در آن بازی تیم ملی را از کنار زمین هدایت می کرد.

 

 

 

 

 

 

پس از این اتفاقات، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال در تاریخ 17 نوامبر 2021 با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران، از محرومیت یک جلسه ای دراگان اسکوچیچ و همچنین پرداخت مبلغ 5 هزار فرانک سوئیس خبر داد. در متن رأی صادره به وضوح ذکر شده است که محرومیت یک جلسه ای سرمربی تیم ملی در دیدار برابر سوریه گذرانده شده است و اکنون اسکوچیچ تنها باید مبلغ 5 هزار فرانک سوئیس را به حساب رسمی فیفا واریز کند.

حتما بخوانید  مهدی طارمی غایب بزرگ لیست  تیم ملی

 

به هر شکل طبق حکمی که یک روز پس از دیدار برابر سوریه به دست امور بین الملل فدراسیون فوتبال ایران رسید، عنوان شده است که اسکوچیچ یک جلسه محرومیت را مقابل سوریه گذرانده و اخبار منتشره مبنی بر غیبت این مربی در دیدار بعدی نادرست است. ضمن اینکه طبق پیگیری های خبرنگار ورزش سه از مسئولین فدراسیون و بخش بین الملل مشخص شد که نامه جدیدی در رابطه با احتمال محرومیت تازه اسکوچیچ از سوی فیفا به دست آنها نرسیده است.

 

هم اکنون ایران با 16 امتیاز صدرنشین گروه است و در صورت پیروزی برابر عراق و توقف امارات مقابل سوریه، شاگردان اسکوچیچ صعود خود به جام جهانی را در فاصله 3 بازی تا پایان مرحله مقدماتی قطعی و رسمی خواهند کرد و در آن حالت، سرمربی کروات می تواند در روز جشن صعود به جام جهانی قطر، کنار شاگردانش باشد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.