مهاجم با تجربه نساجی معتقد است توانایی کسب نتایج بهتر نسبت به فصل قبل را دارند.

به گزارش نیک استار، کریم اسلامی با بیان اینکه آماده شروع لیگ برتر هستیم، اظهار کرد: به امید خدا دوران آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. کاملا آماده شروع لیگ برتر هستیم و می خواهیم با کسب نتایج خوب، عملکرد فصل گذشته را جبران کنیم. آقای الهامی ماندنی شدند و این یک اتفاق خوب برای تیم ما بود. حالا می توانیم همان روند خوبی را که با ایشان شروع کردیم را از ابتدای فصل تداوم بخشیده و نتایج خوب مان را ادامه دهیم.

 

او بیان این که نساجی نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری برای کسب نتایج خوب در ابتدای فصل را دارد افزود: با وجود این که چند بازیکن را در نقل و انتقالات از دست دادیم اما باشگاه خریدهای خوبی را انجام داده و شرایط برای یک شروع خوب فراهم است. همان گونه که گفتم می خواهیم بهتر از سال قبل باشیم و هوادارانی که فصل قبل تا لحظه آخر پشت ما ایستادند را خوشحال کنیم.

 

حتما بخوانید  عبدی: خطرناک‌تر از استقلال بودیم

 

این مهاجم باتجربه که با سه گل و پنج پاس گل، یکی از ارکان اصلی نتایج خوب نساجی در هفته های پایانی لیگ بیستم بود، با وجود پیشنهاداتی که داشت، ترجیح داد قرارداد خود را دو سال دیگر تمدید کند. اسلامی در این خصوص گفت: پیشنهاداتی داشتم که از نظر مالی شرایط بهتری داشتند اما بعد از مذاکراتی که انجام دادیم و مشورت هایی که کردم تصمیم گرفتم در نساجی بمانم. این جا شهر من است و بازی کردن در خانه برایم راحت تر است.

 

اسلامی در مورد حریف هفته اول تیمش گفت: فجرسپاسی با شایستگی سهمیه لیگ برتر را کسب کرد و حریف بسیار خطرناکی برای ما در هفته اول خواهد بود. بازی با چنین تیم هایی در هفته های نخست خیلی سخت است چون برای تیم های لیگ برتری ناشناخته هستند. البته با تدابیری که کادر فنی برایمان در نظر گرفته و آمادگی بالای بچه ها می رویم که فصل را با برد در خانه شروع کنیم.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.