مهاجم گلزن نساجی از آنچه که آن را فحاشی می‌داند بسیار عصبانی است.

به گزارش ورزش سه، کریم اسلامی پس از تساوی نساجی مقابل آلومینیوم اظهار داشت: بازی سختی بود اما فکر می‌کنم تیم حریف خوشحال شد که با مساوی از زمین بیرون رفت و فکر می‌کنم اندازه سه امتیاز به آنها چسبید.

 

وی در واکنش به گلزنی در این بازی گفت: نتیجه تلاش بچه هاست.

 

اسلامی در خصوص صحبت هایی که با داور چهارم بازی داشت توضیح داد: داور چهارم کنار خودش فحش می‌دادند و می‌شنید و به روی خودش نمی‌آورد. به درست یا اشتباه بودن پنالتی کاری ندارم، من هم اشتباه می‌کنم و داورها هم اشتباه می‌کنند و طبیعی است ولی اینکه کنار داور خط و داور چهارم و داور اول فحش می‌دهند و می‌شنود خیلی جای تعجب دارد. امیدوارم که داور خط امشب راحت بخوابد.

 

حتما بخوانید  گزارش زنده؛ نساجی 1 - آلومینیوم 1

مهاجم نساجی درباره درگیری های لفظی زیادی که بین بازیکنان دو تیم وجود داشت، عنوان کرد: فوتبال است و این اتفاقات رخ می‌دهد.

 

اسلامی در پایان در مورد عملکرد خوب خودش در ده هفته لیگ بیان کرد: تلاش بچه هاست. ما جلو هستیم و باید گل بزنیم و وظیفه‌مان است. امسال من نوک بازی می‌کنم و پارسال کنار بازی می‌کردم. خدا را شکر نلاش بچه هاست و ما هم کارمان گل زدن است.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.