با رای کمیته استیناف، یک جلسه محرومیت آرمین تشکری بازیکن تیم پیکان به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش “ورزش سه”، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در نشست روز دوشنبه هشتم آذرماه اتفاقات و حواشی دیدار پیکان و شهرداری ارومیه در هفته نهم لیگ برتر (سوم آذرماه) را بررسی کرد و در پایان عادل غلامی بازیکن شهرداری ارومیه را به یک جلسه محرومیت قطعی و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی و آرمین تشکری بازیکن تیم پیکان تهران را با توجه به نداشتن سابقه و پرونده‌ای در کمیته انضباطی به دو جلسه محرومیت قطعی و پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

باشگاه پیکان تهران و آرمین تشکری طی نامه‌ای به حکم کمیته انضباطی اعتراض و درخواست کردند با توجه به نداشتن سابقه در کمیته انضباطی و همچنین نبود زمان کافی از اعلام رای تا مسابقه بعدی این تیم، تا زمان بررسی این پرونده در کمیته استیناف، اجرای حکم این بازیکن به تعویق بیفتد و فدراسیون والیبال با این درخواست موافقت کرد.

حتما بخوانید  تیم ملی والیبال ایران در رده دهم جهان

بر این اساس جلسه کمیته استیناف 21 آبان‌ماه با حضور اعضا برگزار شد و این کمیته پس از بررسی لازم به یک جلسه محرومیت قطعی، یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان فصل و پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی توسط آرمین تشکری رای داد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.