مدافع تیم سپاهان با دریافت کارت قرمز مستقیم در دربی اصفهان اخراج شد.

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های ذوب آهن و سپاهان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر با برتری یک بر صفر گاندوها همراه بود شاگردان محرم اولین شکست فصل را متحمل شوند.

 

دربی اصفهان در حالی با شکست یک بر صفر سپاهان به پایان رسید که این تیم در نیمه اول یک پنالتی را از دست داد؛ این تنها بدشانسی تیم محرم نبود و در شرایطی که سپاهان بعد از دریافت گل از ذوب آهن در پی تدارک حملاتی برای جبران بود، با اخراج یکی از بازیکنانش با چالشی بزرگ روبرو شد؛ چالشی که ترمز زردپوشان را برای کامبک کشید.

 

 

این صحنه، یکی از بحث برانگیزترین صحنه های دربی اصفهان بود؛ جایی که جلال الدین علی محمدی، کاپیتان سپاهان بعد از تکل روی بازیکن حریف در کنار خط طولی، درگیری با او داشت و ضربه ای هم به صورت این بازیکن زد؛ اتفاقی که کارت قرمز مستقیم برای او به همراه داشت.

حتما بخوانید  نویدکیا: آمار رکوردی برایم اهمیتی ندارد

 

علی محمدی در حالی که تصور اخراج شدن نداشت، لحظه ای که کارت قرمز را مقابل چشمانش دید با بهت و حیرت، نسبت به تصمیم داور اعتراض کرد؛ اعتراض او و سپاهانی ها اما حاصلی در پی نداشت و زردپوشان از دقیقه 68 مجبور شدند ده نفره به کار ادامه دهند.

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سه =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.