سرمربی رئال معتقد است اگر بازیکنی قصد جدایی دارد باید به وی مجوز خروج داد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید پس از تساوی خانگی برابر اوساسونا خود را مهیای دیدار برابر الچه می کند. کهکشانی ها دیگر حق امتیاز از دست دادن ندارند.

رئال پس از این بازی در لیگ قهرمانان باید به مصاف شاختار برود و از هر دو بازی سه امتیاز را می خواهد.

 

 

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« خودمان را برای بازی فردا آماده کرده ایم. اینجا شرایط بدنی بازیکنان تعیین کننده نیست بلکه باید ایده ای مشخص داشته باشیم و خوب بازی کنیم. بازیکنان همگی باید به کارشان متعهد باشند. می خواهیم کارها را از نقطه نظر تکنیکی و استراتژی خوب انجام دهیم.»

 

ژاوی به عنوان مربی احتمالی بارسا:« برای ژاوی در مربیگری بهترین ها را آرزو می کنم.»

 

اجازه جدایی به بازیکنانی که چندان شانس بازی پیدا نمی کنند، مثل ادن هازارد:« اگر بازیکنی از من بخواهد، هرگز به زور باعث ماندنی شدنش نمی شوم. از هیچ بازیکنی نمی خواهم که بر خلاف میلش بماند. به شخصه در این تردیدی ندارم که اگر بازیکنی بخواهد برود، در نهایت خواهد رفت و در این بحثی نیست.»

 

 

 

 

سطح داوران لالیگا در مقایسه با لیگ های دیگر:« نه می گویم بهترند و نه معتقدم ضعیف تر هستند. تنها می توان گفت که داوری ها اینجا کمی متفاوت است. فوتبال اسپانیا در مقایسه با دوره اول حضورم، حالا یک لیگ جهانی تر و مشهورتر است. تیم های اسپانیایی حالا بهتر از قبل دفاع می کنند و بیشتر به بازی مستقیم روی می آورند. فوتبال عالی و ضعیف نداریم و هر مربی با توجه به داشته هایش سعی می کند بهترین بازی را از تیمش بگیرد.»

 

بهترین سیستم برای رئال:« سیستمی که بازیکنان در آن راحت تر باشند. مثلا در برخی بازی ها ممکن است حضور یک مهاجم در کنار بنزما به سود او و تیم باشد و در برخی بازی ها شرایط متفاوت باشد.»

حتما بخوانید  ژاوی: تمدید با دمبله؟ خبر خاصی نیست

 

 

 

 

وضعیت لوکا مودریچ:« لوکا خوب تمرین کرده و بازی خواهد کرد. برابر اوساسونا کمی خسته بود، کوفتگی مختصر داشت و به همین دلیل ترجیح دادم روی او ریسک نکنم.»

 

ضعف رئال برابر تیم های با دفاع فشرده:« باید روی فاز تهاجمی بیشتر کار کنیم. باید در تمام کنندگی هم بهتر باشیم ولی این به جاگیری های درست در زمین و به حرکات بدون توپ هم بستگی دارد.  روی این مسائل باید کار کنیم تا بهتر شویم.»

 

 

 

 

پیچیده تر شدن فوتبال با وی ای آر:« برخی قوانین درک شان برایم مشکل است، مثلا در مورد آفسایدها. مشکل در تفسیر داوران است و هر کسی تصمیم خاص خود را می گیرد.»

 

خستگی احتمالی وینیسیوس:« خیر، او جوان است و سریعتر از خیلی ها ریکاوری می کند. اگر روزی روی فرم نباشد قطعا به او استراحت خواهم داد.»

 

در جریان بازی رئال و اوساسونا داور تنها 4 دقیقه وقت اضافه گرفت که بسیار اندک بود. سوتو گرادو داور میدان در پاسخ به اعتراضات بازیکنان رئال و در اظهارنظری عجیب گفت که 90 دقیقه برای گلزنی وقت داشتید. کارلتو در این رابطه گفت:« نمی خواهم وارد این قضیه شوم چون در مورد وی ای آر و وقت های اضافه بحث و جدل زیاد است. برای فوتبال این همه وقت تلف کردن و توقف به خصوص در دقایق پایانی یک بازی خوب نیست و البته این تقصیر داوران و وی ای آر نیست. من موافق وی ای آر هستم و معتقدم خیلی از مشکلات را حل کرده است. این جنجال ها از قبل هم بوده اند.»

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هشت =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.