کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید تاکید کرد فعلا به انتقال کیلیان امباپه به این تیم فکر نمی کند.

به گزارش “ورزش سه”، سال 2022 آغاز شده و بسیاری تصور می کنند امسال بالاخره انتقال کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به رئال مادرید قطعی خواهد شد. در آستانه دیدار مقابل ختافه، کارلو آنچلوتی در نشست خبری حاضر شده و در مورد این شایعه و البته شرایط تیمش برای اولین بازی سال جدید صحبت کرده است.

 

کارلو آنچلوتی گفت: “بازیکنان تیم در روزهای اخیر به خوبی تمرین کرده اند. در مقطع خاصی قرار داریم، اما ما تقریبا کل تیم را در اختیار داشتیم. تست برخی بازیکنان مانند وینیسیوس جونیور و لوکا یوویچ هنوز مثبت است، اما به غیر از دنی کارواخال و گرت بیل که در حال ریکاوری هستند بقیه می توانند مقابل ختافه بازی کنند.

 

 

تعویق مسابقه برابر ختافه؟ قبل از اتخاذ این نوع تصمیمات باید پروتکل های بهداشتی تغییر کند. من فکر می کنم در حال حاضر شرایط کاملا تحت کنترل است، من پزشک نیستم و البته به حرف های دانشمندان گوش می دهم و آنها می گویند باید به این روند ادامه دهیم. البته این یک موضوع پیچیده است و من به نظر همه احترام می گذارم.

حتما بخوانید  چلسی- رئال و احتمال انجام یک معاوضه غیرمنتظره

 

احتمال انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید؟ نمی دانم، ما در حاضر به ادامه مبارزه برای کسب عناوین قهرمانی فکر می کنیم. در مقطع خوبی قرار داشته، در لالیگا صدرنشین هستم و چهارشنبه جام حذفی را در پیش داریم. بعد از آن نیز برای برگزاری سوپرجام به عربستان می رویم و این یک نکته مهم است.

 

آخرین چیزی که به آن فکر می کنم اتفاقاتی است که در تاریخ 30 ژوئن رخ می دهد. خواسته من این است که وقتی ورزشگاه برنابئو به طور کامل بازسازی شد، من هنوز روی نیمکت رئال مادرید باشم. ممکن است این کمی  هم خودخواهانه باشد، اما این خواسته من است. البته حتی با جذب امباپه نیز  تیم شکست ناپذیر در فوتبال وجود ندارد.

 

 

آرزوی سال 2022؟ به دنبال فتح عناوین قهرمانی هستیم. درست است که دلم برای لالیگا تنگ شده و خیلی دوست دارم قهرمان شویم، اما برای همه آرزوی سلامتی دارم. زیرا در نهایت اگر اطرافیان شما در شرایط خوبی باشد حال شما نیز خوب است.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 9 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.