سرمربی ایتالیایی رئال پس از برتری 2-1 بر رایو تاکید کرد که حق تیمش برتری با اختلاف 5 یا 6 گل بود. او همچنین در مورد وضعیت بد این روزهای بارسا هم صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید امشب در ادامه دیدارهای هفته سیزدهم لالیگا، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل رایووایکانو به میدان رفت و با نتیجه 2-1 پیروز شد.

گل‌های تونی کروس و کریم بنزما در دقایق 14 و 38 باعث شد کهکشانی‌ها با پیروزی راهی رختکن شوند. تلاش دو تیم برای گلزنی در نیمه دوم ثمری نداشت، تا اینکه رادامل فالکائو در دقیقه 77 توانست یکی از گل‌های خورده رایووایکانو را جبران کند.

 

 

 

 

رئال مادرید با این برد و کسب 27 امتیاز به صدر جدول مسابقات بازگشت. رایووایکانو هم که دو هفته پیش با غلبه بر بارسلونا در قالب تیمی شگفت‌انگیز ظاهر شد، با 20 امتیاز جایگاه ششم جدول لالیگا را به خود اختصاص داده است.

 

 

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« 75 دقیقه خوب بودیم و سپس نزدیک بود پیروزی را از دست بدهیم. معتقدم برای این بازی، تساوی نتیجه ای غیرمنصفانه می شد و به شایستگی پیروز شدیم. در بسیاری از دقایق، تیمم را کاملا برتر از حریف می دیدم و باید 5 یا 6 گل می زدیم. واضح است که رایو می توانست کار را به تساوی بکشاند ولی گفتم که لایق این سه امتیاز هستیم.»

حتما بخوانید  آنچلوتی از من خواست که دستیارش شوم اما نپذیرفتم

 

 

 

 

کارلتو ادامه داد:« وقتی 2 گل پیش هستید و در دقایق پایانی به شما گل می زنند، طبعا شرایط کمی ترسناک می شود ولی خوشبختانه توانستیم برنده از زمین خارج شویم. هر بازی داستان خود را دارد و برایش باید استراتژی خاصی در نظر گرفت. این بازی متفاوت با بازی قبلی برابر شاختار بود و بهتر کار کردیم. در مجموع از تیمم بسیار راضی هستم.»

 

وضعیت بغرنج بارسا:« دوست ندارم در مورد شرایط فعلی بارسا حرف بزنم چون برای شان احترام زیادی قائلم. فاصله 10 امتیازی با بارسا برای خود من نیز عجیب بود ولی فصلی طولانی را در پیش داریم.»

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 2 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.