کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، ابراز امیدواری کرد که اعتماد به نفس ادن هازارد به بالاترین سطح خود بازگردد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید شب گذشته اولین بازی خود در چارچوب رقابت های کوپا دل ری را مقابل تیم نه چندان شناخته شده آلکویانو انجام داد و نهایتاً موفق شد با نتیجه 3-1 حریف خود را شکست داده و به دور بعدی مسابقات صعود کند. این در حالی است که بلانکوس سال گذشته با شکست برابر همین آلکویانو از دور رقابت ها کنار رفته بود.

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی تیمش گفت: “ما برای حضور در بازی متفاوتی آماده شده بودیم و می‌خواستیم در دوئل ها و ضربات ایستگاهی موفق عمل کنیم. ما عملکردی که باید را ارائه دادیم. البته حریف هم بازی با کیفیتی از خود به نمایش گذاشت. بعد از دریافت گل تساوی ما ذهنیت خودمان را از دست ندادیم و به بازی ادامه دادیم. این همان عملکردی است که ما خود را برای انجام آن آماده کرده بودیم.”

 

 

 

 

آنچلوتی در ادامه گفت: “خواسته های ما در برابر آلکویانو برآورده شد. البته این روش بازی ما نیست چرا که در چنین مسابقاتی نمی توانیم کیفیت خود را به نمایش بگذاریم. ما چهره خود را به خوبی نشان دادیم. چهرهای از تیمی که معمولاً با کیفیت بازی می کند اما امروز در زمین جنگیده است. این همان چیزی است که باید اتفاق می افتاد. تکرار می‌کنم اگر در اینجا نجنگید شکست می‌خورید. همانطور که سال گذشته هم این اتفاق افتاد.”

حتما بخوانید  واکنش مدیر اینتر به احتمال جذب پدیده آرژانتینی

 

عملکرد ادن هازارد: “بازیکنان باکیفیت بیشتر از بقیه متضرر شده اند. او تلاش کرده است؛ مانند 9 نفر، مثل ایسکو که وقتی وارد بازی شد عالی عمل کرد و من برای او خوشحالم. هازارد، رودریگو و این بازیکنان با کیفیت بیشتر از دیگران متضرر شدند.امیدوارم به زودی هازارد را با اعتماد به نفس ببینم، او باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد زیرا کیفیت انجام این کار را دارد. کم کم فکر می کنم او برمی گردد. مهم این است که او کاری که باید را انجام می دهد. شرایط او بسیار بهتر از ماه‌های گذشته است، امیدوارم به زودی بتواند به بهترین سطح خود بازگردد.”

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.