سرمربی ایتالیایی رئال امشب برابر شاختار فقط دو تعویض انجام داد. او در پایان مسابقه، از نیمکت نشینانی که 40 دقیقه گرم کرده بودند، عدرخواهی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید در شبی که نمایش چندان خوبی نداشت، توانست شاختار را در برنابئو 2-1 شکست داده و با 9 امتیاز مسیر صعودش به یک هشتم نهایی را هموار کند. رئال ابتدا با گل کریم بنزما پیش افتاد ولی در دقایق پایانی نیمه اول گل تساوی را دریافت کرد. کریم در نیمه دوم یک گل دیگر هم زد تا برتری رئال تثبیت شود. هر دو پاس گل را وینیسیوس داد و بازی بد رئالی ها به خصوص در یک ربع پایانی نیمه اول سوت های اعتراضی هواداران را به دنبال داشت.

 

 

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« سوت ها را درک می کنم چون جو برنابئو را خوب می شناسم. اینجا هواداران توقع بالایی از تیم شان دارند. در هر دو نیمه بازی را خوب شروع کردیم و سپس دچار افت شدیم. چندان هجومی و جنگنده نبودیم و گاهی در برخی بازی ها پیش می آید که تیم، نمایشی اینچنینی داشته باشد. سوت های اعتراضی برای برای بیدار شدن بازیکنان و تلاش بیشتر، بد هم نیست.»

 

بنزما، وینیسیوس و کورتوا ستاره های رئال در بازی:« بله، این سه بهتر از دیگر بازیکنان بودند ولی در تیم همه تلاش می کنند و برای مثال میلیتائو و آلابا هم در دفاع خوب بودند. ما رئال مادرید هستیم، یک تیم متحد ولی امشب سه بازیکن نقش پررنگ تری داشتند.»

 

 

 

 

چرا فقط دو تعویض؟« نیمه اول خوب شروع کردیم و سپس حریف بر بازی مسلط شد. همین اتفاق در نیمه دوم هم افتاد و کنترل توپ و میدان را از دست دادیم. تعویض ها به خاطر خستگی بازیکنان بود. دنی کارواخال و بنزما خسته بودند و تعویض شان کردم. نیازی به تغییرات بیشتر نبود.»

حتما بخوانید  عذرخواهی از رئال مادرید و آنچلوتی بابت بازی دفاعی!

 

هازارد:« او مهیای بازی بود و ممکن است شنبه برابر رایو به میدان برود. درست است که برای بازگشت به فرم خوبش نیاز به بازی کردن دارد و امروز هدفم این بود که به میدان نیز برود ولی روند بازی اجازه این کار را نداد. می دانم که بهتر است هازارد در میدان باشد نه روی نیمکت.»

 

 

 

 

درخشش وینیسیوس با دو پاس گل:« او خوب مدافعان را پرس می کند و همکاری اش با کریم بنزما عالی است.»

 

ناراحتی هازارد و آسنسیو:« عصبانیت شان طبیعی است و درک می کنم. خیلی خوب ناراحتی بازیکن از نیمکت نشینی را می فهمم. اینکه گرم کنی ولی به میدان نروی، سخت است. در پایان بازی از نیمکت نشین هایی که نیمه دوم را گرم کرده بودند ولی نتوانستند به زمین بروند، عذر خواستم. مارسلو 4 قهرمانی چمپیونزلیگ دارد و امشب 40 دقیقه گرم کرد. او هم برای من بازیکن مهمی است. متاسفانه روند بازی اجازه نمی داد تغییرات بیشتری در ترکیب ایجاد کنم. این هم بخش منفی و زشت کار یک مربی است.»

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.