مکس آلگری، سرمربی یوونتوس اعلام کرد در مقابل مالمو به برخی بازیکنان تیمش استراحت خواهد داد.

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس در حال حاضر حضور خود در مرحله حذفی را تضمین کرده و  با کسب 12 امتیاز پایین تر از چلسی در رده دوم قرار دارد. در صورت برتری در دیدار فردا شب مقابل مالمو، یوونتوس برای صدرنشینی باید منتظر لغزش چلسی در مقابل زنیت باشد. مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس در کنفرانس خبری قبل از این دیدار حضور یافته و ابراز امیدواری کرد تیمش مرحله گروهی را به بهترین شکل به پایان برساند.

 

مکس آلگری گفت: “فردا ماتیا پرین درون دروازه قرار خواهد گرفت و دنیله روگانی، الکس ساندرو و آدرین رابیوت نیز بازی خواهند کرد. امیدوارم بتوانم به متئو دی شیلیو نیز دقایقی بازی بدهم و خواهیم دید دیگر بازیکنان ترکیب چه افرادی خواهند بود. ما باید خوب بازی کنیم تا برای دیدار شنبه کاملا آماده شویم. فردا شب برخی از بازیکنان استراحت خواهند کرد، اما ما باید پیروز شویم و مرحله گروهی را به بهترین شکل به پایان برسانیم.

حتما بخوانید  همسر ستاره PSG و آغاز مذاکرات با یوونتوس

 

 

ما باید خودمان شرایط را برای بهتر شدن تیم ایجاد کنیم. در ماه مارچ شرایط به شکل دیگری است و ما به بازیکنانی نیاز داریم که در فرم خوب و در دسترس باشند. حالا باید مرحله گروهی را تمام کرده، سپس روی لیگ تمرکز کنیم و در ماه مارچ دوباره به لیگ قهرمانان اروپا فکر خواهیم کرد.

 

ما هنوز از جدول نهایی گروه های دیگر نیز خبر نداریم. در هنگام قرعه کشی به کمی شانس هم نیاز دارید، زیرا ممکن است شما در گروه خود اول شوید، اما بعد به پاریس سن ژرمن بخودرید. هدف مهم این بود که از این مرحله عبور کنیم، سپس خواهیم دید که در مرحله یک هشتم نهایی به چه تیمی برخورد خواهیم کرد. در این فصل تیم هایی چون لیورپول، بایرن مونیخ، منچسترسیتی، رئال مادرید و پاری سن ژرمن از مدعیان قهرمانی هستند و در سطح دیگری نسبت به دیگر تیم ها قرار دارند.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.