مکس آلگری، سرمربی یوونتوس تاکید کرد تیمش برای کسب پیروزی در مقابل رم باید نمایش سطح بالایی ارائه دهد.

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس در مقطع شلوغ سال جدید پنج شنبه شب در دیداری جنجالی برابر ناپولی به تساوی رضایت داد و حالا آنها فردا شب در دیدار دشوار دیگری در خانه رم به مصاف این تیم خواهند رفت. مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی بیانکونری ابراز امیدواری کرد این تیم در فصول آینده بتواند برای فتح عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا مبارزه کند.

 

مکس آلگری گفت: “دیدار فردا مانند تقابل های همیشگی بین یوونتوس و رم خواهد بود. این بازی نیز همیشه یک مسابقه پیچیده است و رم از نظر از کیفیت بالایی برخوردار است، پس ما باید یک نمایش باکیفیت از نظر فنی ارائه داده و به خوبی آماده شویم.

 

 

شرایط پائولو دیبالا و احتمال حضور در ترکیب؟ من امروز شرایط تیم را ارزیابی خواهم کرد. ممکن است تغییراتی در ترکیب تیم رخ دهد، زیرا برخی از بازیکنان کمی بیش از حد بازی کرده اند. وقتی به یوونتوس آمدم می دانستم که باید از امسال روند پیشرفت خود را آغاز کنیم یک تا دو سال دیگر به رقابت برای فتح اسکودتو بازگردیم. رم تنها سه امتیاز از ما عقب است و ژوزه مورینیو کارش را خوب انجام می دهد. شما نمی توانید همه چیز را طی چند ماه تغییر دهید و هیچ کس نمی تواند معجزه کند.

حتما بخوانید  یوونتوس- دی‌لیخت؛ ماجرای زیدان تکرار می‌شود!

 

یوونتوس در حال طی مسیر پیشرفت است، شما به کمی صبر نیاز دارید و من از ابتدای حضور در این باشگاه از این مسئله اطلاع داشتم. من از شرایط فعلی نمی ترسم و طبیعی است که همه بخواهند برنده شوند، اما باید تیمی را بسازیم که برای فتح اسکودتو مبارزه می کند. یوونتوس در گذشته خیلی تغییر کرده و بازیکنان باتجربه زیادی داشت، اما حالا باید روی پیشرفت بازیکنانی کار کرد که ویژگی های متفاوت نسبت به مهره های گذشته این تیم دارند.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + شانزده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.