داوید آلابا، مدافع رئال مادرید، می‌گوید دلیلی برای مقایسه او با سرخیو راموس وجود ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، آلابا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به عنوان بازیکن آزاد از بایرن مونیخ جدا شده و به رئال مادرید پیوست و این در حالی بود که سرخیو راموس نیز سانتیاگو برنابئو را ترک کرده و پیراهن پاری سن ژرمن را به تن کرد.

جدایی این مدافع اسپانیایی باعث شد که آلابای 29 ساله پس از حضور در رئال مادرید به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در قلب خط دفاعی در کنار ادر میلیتائو تبدیل شود.

با این حال در چند ماه اخیر صحبت‌های بسیاری درباره مقایسه عملکرد این بازیکن تیم ملی اتریش و راموس که 16 سال در رئال مادرید حضور داشته و چهار قهرمانی لیگ قهرمانان و پنج قهرمانی در لالیگا را در کارنامه دارد مطرح شده که واکنش آلابا را در پی داشته است.

 

 

شماره چهار جدید رئال مادرید به کیکر گفت:« من به اینجا آمدم تا داستان خودم را بنویسم و بازی خودم را انجام دهم. این مقایسه‌ها مدام صورت می‌گیرد اما واقعا باعث آزار من نیست. مردم پذیرفته‌اند که من اینجا هستم و فوتبالم را بازی می‌کنم و می‌خواهم داستانم را با رئال بنویسم. ما در عین حال بازیکنان متفاوتی هستیم که به سختی می‌توان آنها را با یکدیگر مقایسه کرد.»

حتما بخوانید  انتظار این شرایط غیرعادی برای هازارد را نداشتیم

آلابا در طول این فصل 13 بازی برای رئال مادرید انجام داده و موفق شده یک گل به ثمر برساند و دو پاس گل ارسال کند.

او همچنین در گفتگو با کیکر به این نکته اشاره کرد که حس می‌کند در تیمی خاص است و این باشگاه از بایرن بزرگتر است:« من از روز اول این جو خاص را احساس کردم. وقتی در زمین تمرین یا شهر قدم می‌زنید می‌توانید روایت تاریخی این باشگاه را ببینید. این باشگاه بسیار خاص است. بایرن مونیخ هم مانند رئال مادرید یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا به حساب می‌آید. هرچند با نهایت احترام برای بایرن، همه چیز در رئال بزرگتر از آن تیم است.»

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هفت =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.