مارکو آسنسیو پیروزی امشب رئال در دربی را در راه قهرمانی حائز اهمیت خواند.

به گزارش “ورزش سه”، دو گل از کریم بنزما و مارکو آسنسیو کافی بود تا رئال فاتح دربی مادرید شود. کریم در نیمه اول گلزنی کرد و آسنسیو هم نیمه دوم گل بعدی را به ثمر رساند تا رئال حاشیه امنیت در صدر لالیگا را بهتر کند.

 

 

 

 

مارکو آسنسیو که پنجمین گل فصل خود را به ثمر رساند، در پایان بازی گفت:« این یک دربی و مثل همیشه خاص بود. خیلی خوب بازی کردیم و از این پیروزی طبعا راضی هستیم. در مقطعی قرار داریم که تیم از هر جهت منسجم است و اعتماد به نفس بالایی دارد. خیلی خوب تمرین می کنیم و معتقدم این برد در راه قهرمانی لالیگا بسیار مهم بود.

مربی سبک بازی را بر اساس حریف مقابل تعریف می کند و امشب می خواستیم زود به گل برسیم تا اتلتیکو از لاک دفاعی خارج شده و به ما فضای بیشتری بدهد. خوشبختانه به این هدف رسیدیم و از موقعیت های مان هم به خوبی استفاده کردیم. راه های مختلفی برای گلزنی داریم و این را امشب نیز نشان دادیم.»

حتما بخوانید  به مسی گفتم در اینتر می‌مانم و به بارسا نمی‌روم

 

 

 

 

آسنسیو در مورد وینیسیوس و دو پاس گل او گفت:« وینی فوق العاده تعیین کننده و تاثیرگذار کار می کند. گل می زند و پاس گل می دهد و از پیشرفت او خیلی خوشحالیم. انسان و فوتبالیست بزرگی است و برایش خوشحالم.»

 

قهرمانی حتمی شد؟« هنوز 21 بازی دیگر باقیمانده ولی در شرایط خوبی به سر می بریم. همین روند را ادامه دهیم، به تدریج قهرمانی را قطعی خواهیم کرد. کسب سه امتیازهای باقیمانده بسیار مهم است.»

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 15 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.