ستاره چپ پای رئال امشب در ترکیب ثابت بود و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. او در پایان گفت که باید بیش از دو گل به رایو می زدند.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید امشب با نتیجه 2-1 از سد رایو وایکانو گذشت و موقتا به صدر جدول صعود کرد. رئال مادرید در بیشتر دقایق بازی مسلط بر حریف بود و شانس های زیادی را از دست داد تا با دریافت گل در دقیقه 76 روند مسابقه عوض شود. رئال در یک ربع پایانی برای حفظ پیروزی دچار سختی فراوانی شود.

در بازی امشب مارکو آسنسیو از ابتدا در ترکیب بود و نمایش خوبی هم داشت. او نقش مهمی در حملات رئال ایفا کرد و بدشانس بود که موفق به گلزنی نشد.

 

 

 

 

آسنسیو در پایان بازی گفت:« از حضور در ترکیب ثابت و نیز پیروزی بسیار خوشحالم. معتقدم خوب بازی کردیم و باید کار را زودتر تمام می کردیم. گلی که به ما زدند، بازی را سخت کرد ولی در مجموع تیم بهتر میدان بودیم و عملکردمان راضی کننده بود. اینجا لالیگاست و هر تیمی می تواند به شما ضربه بزند. هرچند خفیف بردیم ولی می توان نتایج مثبت زیادی از بازی گرفت.»

حتما بخوانید  بایرن یا رئال؛ پدیده آلمانی به کدام تیم می‌رود؟

 

 

 

 

آسنسیو ادامه داد:« امشب در ترکیب ثابت بودم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد و به یک ثبات خوب برسم. هواداران انتظار تماشای بازی زیبا از تیم شان دارند و امشب در بیشتر دقایق توانستیم راضی شان کنیم؛ هرچند در یک ربع پایانی استرس بر همه غالب شده بود. باید از موقعیت ها بهتر استفاده کنیم و اجازه ندهیم در دقایق پایانی کار دشوار شود.»

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.