زخمی شدن یک زن در انفجار خودرو پراید

آتش سوزی و انفجار خودرو پراید زخمی شدن یک زن و چند نفر از افراد که در محوطه این خودرو بودند منجر شد این خودرو با صدای مهیبی در یکی از خیابان های کرمانشاه منفجر شده است که بسیار مردم را وحشت زده نمودند و باعث شد همه به صدای این انفجار مهیب دور خودرو آتش گرفته در خیابان جمع شوند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر آتش سوزی و انفجار خودرو پراید زخمی شدن یک زن را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 انفجار خودرو پراید
انفجار خودرو پراید

انفجار خودرو پراید در کرمانشاه

بامداد امروز صدای انفجار مهیب در الهیه (شهرک ولایت) مردم را وحشت‌زده کرد، صدای این انفجار به حدی بود که مردم را از خانه‌ها بیرون کشاند.

براساس گفته‌های مردمی، این حادثه سه نفر از اعضای یک خانواده (پدر و مادر به همراه دخترشان) را زخمی کرد که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در خصوص ماجرای انفجاری که در نخستین ساعت بامداد امروز (چهارشنبه – ۲۳ آبان‌ماه) در شهرک ولایت الهیه اتفاق افتاد، گفت: ساعت ۱:۰۶ دقیقه بامداد امروز (چهارشنبه) و به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره انفجار در شهرک ولایت الهیه کوی نهم، ماموران کلانتری محل سریعا به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: پس از حضور تیمی از پلیس در محل، مشخص شد که در پی انفجار رخ داده به یک دستگاه پراید و تعدادی از منازل اطراف خساراتی وارد آمده است.

 انفجار خودرو پراید
انفجار خودرو پراید

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه معلوم شد شیئی نامعلوم در کنار خودروی پراید که مقابل یک واحد مسکونی پارک شده بود منفجر شده است.

 

خسارت های وارد شده در اثر انفجار خودرو پراید

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: طبق مشاهدات صورت گرفته بر اثر شدت انفجار علاوه بر وارد آمدن خسارت جدی به خودروی مذکور، شیشه‌های چند منزل اطراف نیز تخریب و به درب برخی منازل نیز آسیب رسیده است.

وی یادآوری کرد: بر اثر این انفجار، خانمی میانسال از ناحیه پای راست دچار جراحت سطحی شد که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

آمویی در پایان، گفت: ماموران پلیس در ادامه تحقیقات خود دریافتند که شی مذکور نوعی مواد منفجره دست‌ساز بوده و تحقیقات پلیس همچنان در این رابطه ادامه دارد.

 

منبع: فردا

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − هشت =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.