به نظر می رسد که باشگاه ساوتهمپتون به جذب گرت بیل علاقه‌مند است.

به گزارش “ورزش سه”، گرت بیل ماه‌های پایانی قرارداد خود با رئال مادرید را پشت سر می‌گذارد. در واقع به نظر می‌رسد که پر افتخار ترین تیم فوتبال اروپا حالا برای رهایی از شر این بازیکن که حقوق بالایی می‌گیرد، لحظه شماری می کند. در واقع می‌توان به راحتی پیش بینی کرد که قطعاً فصل آینده گرت بیل را با پیراهن رئال مادرید مشاهده نخواهیم کرد و او راهی تیم دیگری خواهد شد.

 

در این بین و طی ماه‌های اخیر شایعات زیادی در مورد آینده ستاره ولزی مطرح شده است. حتی پیش از رقابت‌های یورو گفته شد که ممکن است گرت بیل در پایان فصل به طور کلی از فوتبال باشگاهی خداحافظی کند اما این موضوع سریعاً تکذیب شد.

حتما بخوانید  برنامه ویژه مرد سال فوتبال جهان در رئال مادرید

 

 

 

 

در حالی که رفته رفته به پایان فصل نزدیک می‌شویم، شایعات در مورد آینده گرت بیل نیز افزایش پیدا می‌کند. این در حالی است که به نظر می‌رسد خود ستاره ولزی ترجیح می‌دهد سال‌های پایانی فوتبال خود را در لیگ برتر انگلیس پشت سر بگذارد و حالا ال ناسیونال ادعای جالبی درباره این بازیکن مطرح کرده است. بر اساس این گزارش باشگاه لیگ برتری ساوتهمپتون به جذب گرت بیل علاقه‌مند است و قصد دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.