مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بعد از قطعیت حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، روی خط رادیو حضور یافت و به برخی مسائل حول حواشی حذف نمایندگان ایرانی واکنش نشان داد. 

به گزارش “ورزش سه”، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل اسبق پرسپولیس و پیکان که اکنون در فولاد خوزستان حضور دارد، درباره حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و در پاسخ به این سؤال که این باشگاه چه شاخصه هایی را برای حضور در آسیا رعایت کرده، گفت: شاخصه‌هایی در برنامه های AFC بود که مهمترین آنها معیارهای مالی در بخش حقوقی و پرسنلی بود. شاخصه‌ ها و فرم هایی وجود داشت که برای پر کردن آن فرم‌ها که حدود 870 صفحه بود، در AFC بارگذاری کردیم. کمیته‌ای در باشگاه تشکیل دادیم و از تمام همکارانم در باشگاه فولاد تشکر می‌کنم. با توجه به اینکه پنجره ما بسته بود و تسویه‌حساب‌هایی که مربوط به سنوات گذشته بود، احساس خطر کردیم که در این بخش آسیب ببینیم، در نهایت پرونده‌ها را زیر و رو کردیم و آنها را بارگذاری کردیم تا از بابت حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نداشته باشیم.

 

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چرا سرخابی‌ها باید از لیگ قهرمانان آسیا حذف شوند و در پاسخ به این سوال که در گذشته امکان حل شدن این مشکلات بود یا خیر گفت: زمانی که مسئولیت مستقیم باشگاه پرسپولیس و در سال 96 مدیرعاملی این باشگاه را برعهده گرفتم، بیش از 100 پرونده روی میز بود و خطرات زیادی ما را تهدید می‌کرد. همه هواداران می‌دانند که ما یک هفته به ترکیه رفته و رایزنی کردیم تا توانستیم 800 هزار یورو محکومیتمان را به 50 هزار یورو تبدیل کنیم. ما در سالهای قبل برای حضور پرسپولیس در آسیا رایزنی‌ و با تعدادی توافق و با برخی از آنها تفاهم‌نامه امضا کردیم و توانستیم آنها را برای AFC بارگذاری کنیم تا مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان را به ما بدهند و جای تأسف است که این دو باشگاه بزرگ امسال در آسیا حضور ندارند.

حتما بخوانید  گزارش زنده؛ پرسپولیس 0- الهلال 0

 

گرشاسبی مدعی شد که وزارت ورزش تقصیری در حذف سرخابی‌ها از آسیا نداشته است: لازم می‌دانم با توجه به اینکه در مقطعی ارتباط شفافی با هواداران پرسپولیس داشتم این را بگویم که حمید سجادی که از با اخلاق‌ترین افراد ورزشی است، هیچ نقشی در این موضوع ندارد و این اتفاقات مربوط به الان نیست. در گذشته جابجایی مدیران به سرعت انجام می‌شد و هر کسی که این مسئولیت را برعهده می‌گرفت، زمان فسخ قرارداد برای باشگاه بدهی می‌گذاشت و باشگاه را ترک می‌کرد. اگر ارتباط سیاسی دستش از فوتبال کوتاه شود، هیچ  بداخلاقی به وجود نمی‌آید.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 − یک =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.