کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود تایید کرد که واکسن کرونا را دریافت کرده است.

به گزارش نیک استار، مدتهاست که شیوع ویروس کرونا در سرتاسر دنیا کشورهای مختلف را تحت تاثیر قرار داده و در این بین فوتبال نیز از این قاعده مستثنا نبوده و در این مدت بسیاری از شرایط در پرطرفدارترین رشته ورزشی دنیا با تغییر مواجه شده است.

 

از طرف دیگر طی این مدت بسیاری از ستاره های فوتبال نیز با این ویروس دست و پنجه نرم کرده اند و به نوعی می توان گفت که آنها نیز از شر این بیماری منحوس در امان نبوده اند.

 

با این حال اخیراً واکسیناسیون در سراسر دنیا آغاز شده که حالا رفته رفته فوتبالیست ها نیز واکسن کرونا را دریافت می کنند. در همین ارتباط کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن ژرمن، با قرار دادن پستی در صفحه اینستاگرام خود تایید کرد که واکسن کرونا را دریافت کرده است. این در حالی است که پیش از این نیمار نیز از بین بازیکنان پاری سن ژرمن واکسن کرونا دریافت کرده بود.

 

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.