كوچك كردن سينه با ماساژ

كوچك كردن سينه با ماساژ: ساده‌ ترین و بی خطرترین راه برای کوچک کردن سینه بدون عمل جراحی و در منزل کوچک کردن سینه با ماساژ است که در بسیاری از موارد نیز نتیجه آن دیده شده است.

 

استفاده از روغن‌های گیاهی مناسب نیز می‌تواند به سفت و کوچک شدن سینه‌ها کمک کند، در این مطلب به كوچك كردن سينه با ماساژ به همراه روغن‌های گیاهی می‌پردازیم.

كوچك كردن سينه با ماساژ
كوچك كردن سينه با ماساژ

 

این روش برای آن دسته از خانم‌هایی که دور سینه بزرگی دارند بسیار کار ساز است. به کوچک شدن سینه آن‌ها بسیار کمک می‌کند.

 

در روش كوچك كردن سينه با ماساژ توجه داشته باشید که در کنار آن می‌توانید از کرم‌های سفت کننده برای سفت شدن هم زمان سینه خود استفاده کنید. زیرا اغلب بانوان بعد از کوچک شدن سینه‌ های خود دچار شل شدن سینه‌ها نیز می‌شوند که این کرم‌ ها بسیار مؤثر هستند.

 

در طول درمان خود ورزش را فراموش نکنید و در تمرینات خود از تمرینات بالا تنه که مخصوص سینه است استفاده کنید.

در بازار سوتین‌ های ویبره دار نیز موجود است که به شما در کوچک کردن سینه کمک می‌کند.

 

هر روز حداقل 15 دقیقه سینه‌ هایتان را به سمت بالا ماساژ دهید. (برای گرفتن بهترین نتیجه یک بار صبح و یک بار شب این کار را انجام دهید) ماساژ مکرر گرما و انرژی ایجاد می‌کند که به نوبه خود گردش خون سینه‌ ها را بهبود می‌بخشد. و این مسئله نیز به نوبه خود موجب تقویت بافت همبند و عضلات شده و مانع از افتادگی سینه‌ ها شده و در بهبود شکل سینه‌ ها کار آیی زیادی دارد.

 

 

آموزش کوچک کردن سینه با ماساژ

طریقه ماساژ

کمی روغن بادام یا روغن زیتون روی کف دست خود بریزید (ژل آلوئه ورا هم مناسب است) و آنها را به هم ماساژ دهید تا گرم شوند. کف دست‌ هایتان را روی سینه‌ ها قرار دهید و آنها را با حرکت رو به بالا ماساژ دهید ( با دست چپ در جهت حرکت عقربه‌ های ساعت و با دست راست برخلاف حرکت عقربه‌ های ساعت) حدود 15 دقیقه ماساژ دهید.

 

دقت داشته باشید که کف دست‌ها را با یک سرعت و منظم حرکت دهید تا جریان حرارت به یک شکل باشد.

با گذشت زمان سینه‌ هایتان پرتر و گردتر به نظر می‌ رسند.

كوچك كردن سينه با ماساژ
كوچك كردن سينه با ماساژ

 

1. مقداری کرم و یا پماد مخصوص ماساژ بر روی سینه‌ های خود قرار دهید. استفاده از این کرم‌ها و یا روغن‌های ماساژ به از بین بردن حس ناخوشایند حاصل از اصطکاک پوست دستان با ناحیه مورد ماساژ کمک می‌کند. این روغن‌ها و کرم‌ها باعث راحتی بیشتر شما می‌شود در حالی که ماساژ دادن را لذت‌ بخش‌تر نیز می‌کند.

2. ماساژ را با ایجاد فشار قوی توسط کف دستتان و روی مرکز سینه‌ ها شروع کنید. ماساژ اطراف سینه را از بیرون و به سمت داخل دنبال کنید. اطمینان حاصل کنید که دست‌های خود را از بیرون بدن خود به سمت وسط و مرکز بدنتان حرکت می‌دهید این طرز حرکت به شکل گرفتن صحیح سینه‌ ها در طول زمان کمک می‌کند. حرکت را با بیست تکرار در هر ست انجام دهید.

3. حرکت را عوض کرده و این بار دست‌ها را زیر بازوها قرار داده و از زیر بازوان به سمت بالا و رو به جهت مرکز بدن و داخل ماساژ را ادامه دهید. این حرکت به پیشگیری از افتادگی سینه‌ ها کمک کرده و در بهبود افتادگی پستان‌ها نیز مؤثر است. حرکت را در بیست تکرار ادامه دهید.

4. از هر دو دست برای گرفتن و بلند کردن سینه به سمت بالا و جلو استفاده کنید و حرکت را برای هر سینه‌ تان در بیست تکرار انجام دهید.

5. مجدداً از کف دست‌ هایتان برای القای فشار روی سینه‌ ها استفاده کنید، با این تفاوت که این بار فشار کمتری وارد کرده و از حرکت دادن سینه‌ ها به طرف بالا یا داخل بپرهیزید. این مرحله به بازگشت بافت‌های پستان به مرحله آرامش کمک می‌کند. حرکت را در بیست تکرار انجام دهید.

 

ماساژ با روغن‌های گیاهی

ماساژ سینه‌ ها با روغن‌های گیاهی نیز می‌تواند برای سفت کردن سینه، پوست و بافت سینه مفید باشد. نمونه‌ های عالی برای این کار روغن بادام و روغن هسته انگور است که هر دوی آنها به سفت شدن و تغذیه پوست سینه کمک می‌کند. برای نتیجه بهتر شما می‌توانید دو قطره از روغن‌های اسانس دار را با روغن گیاهی مخلوط کرده و با آن سینه‌ ها را ماساژ دهید.

 

ماساژ با روغن زیتون

ماساژ سینه‌ ها با روغن زیتون یک روش عالی برای سفت کردن سینه‌ های افتاده است. روغن زیتون منبع سرشاری از آنتی‌ اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب است که آسیب ناشی از رادیکال‌های آزاد را برطرف کرده و مانع از افتادگی سینه‌ هامی‌شود. علاوه بر آن به بهبود بافت پوست نیز کمک خواهد کرد.

1- کمی روغن زیتون روی کف دستتان بریزید و دست‌هایتان را به هم ماساژ بدهید تا گرم شود.
2- با حرکت رو به بالا کف دست‌هایتان را روی سینه‌ هایتان ماساژ بدهید.
3- حدود 15 دقیقه به آرامی ماساژ بدهید تا جریان خون افزایش یافته و ترمیم سلولی تحریک شود.
4- این درمان را چهار تا پنج بار در هفته انجام دهید.
ضمنا شما می‌توانید از روغن آووکادو یا جوجو با برای ماساژ سینه‌ هایتان استفاده کنید.

 

كوچك كردن سينه با ماساژ
كوچك كردن سينه با ماساژ

 

ماساژ با شنبلیله

در آیورودا یا طب سنتی هندی، شنبلیله اغلب برای سفت کردن سینه‌ های افتاده استفاده می‌شود. این سبزی دارای ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان هایی است که بارادیکال‌های آزاد مبارزه کرده و به بالا کشیدن و سفت و نرم شدن بافت سینه کمک می‌کند.

 

یک چهارم فنجان پودر تخم شنبلیله را با آب کافی مخلوط کنید تا یک خمیر غلیظ به دست بیاید. این خمیر را روی سینه‌ هایتان بمالید و آن را برای 5 تا 10 دقیقه نگه دارید. با آب گرم آن را بشویید. این درمان را هفته‌ ای یک یا دو بار انجام دهید.

حتما بخوانید  جلوگیری از سرطان سینه با سحرخیزی زنان و دختران

 

ماساژ با یخ

ماساژ یخ نیز بسیار مناسب است دمای سرد بافت محکم‌تر می‌کند.با 2 تکه یخ ماساژ در حرکت دایره‌ ای در اطراف سینه‌ ها برای یک دقیقه کافی است.

سپس سینه را با یک حوله نرم پاک کنید هر روز در فواصل منظم این کار را انجام دهید.
توجه کنید که ماساژ یخ بیش از یک دقیقه نباشد در غیر این صورت بی حس می‌شود.

کوچک کردن سینه با ماساژ
کوچک کردن سینه با ماساژ

عصاره آلوئه ورا

آلوئه ورا به دلیل خواص طبیعی‌ ای که در پیشگیری از چین و چروک پوست دارد، می‌تواند کمک کند تا از شلی سینه خود خلاص شوید. آلوئه ورا حاوی آنتی‌ اکسیدان است که از آسیب ناشی از رادیکال‌های آزاد به سلول‌ها جلوگیری می‌کند. ژل آلوئه ورا تازه را به مدت 10 دقیقه با حرکت دایره‌ای بر روی سینه ماساژ دهید و سپس آن را با آب گرم بشویید. روش دیگر برای استفاده از ژل آلوئه ورا گذاشتن مخلوط آن با عسل بر روی سینه است. پس از گذشت 15 دقیقه آن را با آب گرم شسته و سپس دوباره با آب سرد بشویید. هر یک از این درمان‌ها باید یک باردر هفته برای چند ماه انجام شود.

 

پوست انار

این عنصر ضد پیری بسیار خوبی است که می‌تواند به جلوگیری از تضعیف بافت سینه و سفتی آن کمک کند. ابتدا باید یک خمیر چسبناک با استفاده از پوست انار له شده و روغن خردل تهیه کرد و هر شب قبل از خواب با استفاده از آن سینه را با حرکت دایره‌ای ماساژ داد. در روش دیگر می‌توان روغن را با پودر پوست انار مخلوط و آن را برای چند دقیقه گرم کرد. از روغن آن می‌توان تا زمان سرد شدن برای ماساژ استفاده کرد.

 

روغن سویا

یکی از فواید روغن سویا اثر آن بر زیبایی سینه‌ هاست. ماساژ دو تا سه بار در هفته سینه با 2 الی 3 قاشق از روغن سویا می‌تواند از شل شدن بافت پستان جلوگیری کند.

 

اسانس

اسانس سرو، اسانس رازیانه، اسانس سنبل هندی و اسانس نعناع برخی از اسانس‌هایی هستند که می‌توانند به افزایش استحکام بافت سینه تضعیف شده کمک کنند. ماساژ سینه با دو قطره از هر یک از این روغن‌ها و اسانس‌ها می‌توانند کمی احساس سوزش نیز دهد. اما با این حال اثر بخشی فوق‌ العاده‌ای خواهند داشت.

 

نکات جلوگیری از بزرگ شدن سینه

در ابتدا لازم است به این مهم پرداخته شود که بافت سینه خانم‌ها از چربی تشکیل شده است و در زیر این بافت چربی، عضلات سینه قرار دارند. خود سینه نیز حاوی غددی است برای تولید شیر و تغذیه نوزاد در دوران شیردهی.

 

سینه خانم‌ها توسط رباط‌ های خاصی در جایگاه خود قرار گرفته‌اند با کهولت و افزایش سن این رباط‌ها کارایی خود را از دست داده و موجب آویزان شدن سینه‌ ها می‌شوند.

 

باید بدانید که عوامل ژنتیکی نیز در کوچکی یا بزرگی سایز سینه بسیار دخیل هستند، در این موارد نمی‌توان آن‌ چنان تأثیری بر کوچک کردن یا بزرگ کردن سینه گذاشت اما نکته مهم اینجاست که برای کوچک کردن سینه باید بافت چربی ها را کم کنید و عضلات سینه را محکم کنید. با انجام دو روش زیر مانع بزرگ شدن سینه‌ ها شوید.

 

ورزش

بهترین و مؤثرترین راه برای کاهش سایز سینه؛ انجام ورزش‌های قبلی – عروقی یا هوازی است. چرا که این تمرینات موجب چری سوز و به تبع آن کاهش چربی در بدن می‌شود. اما لازم است بدانید این تمرینات موجب کاهش چربی در کل بدن می‌شود، یعنی نباید انتظار داشت که این تمرینات فقط روی چربی سینه تأثیر داشته باشند. تمریناتی ورزشی مانند: دویدن، دوچرخه سواری، شنا، آی روبیک، طناب زدن و پیاده روی سریع از جمله تمرینات هوازی هستند. طبق توصیه دانشگاه طب ورزشی آمریکا این تمرینات باید ۵ روز در هفته و به مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه انجام شوند، که البته حد معمول آن برای خانم‌های که سابقه ورزشی و آمادگی بدنی بالای ندارند از ۳۰ تا ۶۰ دقیقه می‌باشد. کاهش ۴ تا ۶ کیلو وزن می‌تواند بر روی کاهش سایز سینه تأثیر گذار باشد.

 

توصیه می‌شود تنها به تمریناتی که به آن اشاره شده است اکتفا نکنید؛ انجام حرکات ورزشی که موجب درگیر شدن عضلات بالاتنه می‌شود نیز بر روند کاهش وزن و کوچک شدن سینه تأثیر گذار خواهد بود.

 

تمریناتی مانند پوش آپ با ۱۰ تا ۱۵ تکرار.اصولاً” انجام تمرینات سینه با وزنه موجب افزایش سایز سینه می‌شود، اما انجام این حرکات بدون وزنه نه تنها موجب تقویت عضلات سینه‌ای می‌شود و آن‌ها را خوش ترکیب می‌کند بلکه در کنار ورزش‌های هوازی شما را به هدف نزدیک‌تر خواهد کرد.

کوچک کردن سینه با ماساژ
کوچک کردن سینه با ماساژ

 

رژیم غذایی

همانطور که گفته شده تمرینات هوازی، مؤثر در چربی سوزی هستند اما نباید نقش رژیم غذایی صحیح را نادیده گرفت. چرا که میزان خوردن و اینکه شما چه می‌خورد نیز بر کاهش و یا افزایش سایز سینه تأثیر دارد. اگر شما فقط به تمرینات ورزشی اکتفا کنید و از رژیم غذایی غافل شوید، نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت. از رژیم‌های غذایی که موجب افزایش وزن می‌شوند دوری کنید. در رژیم غذایی روزانه خود از سبزیجات، میوه و کربوهیدارت استفاده کنید.

 

لازم به ذکر است که باید از سوتین‌های استفاده کنید که باعث آویزان شدن سینه نشود. مانند سوتین اسفنجی. همچنین نباید از سوتین‌های استفاده کنید که سینه‌ها را تحت فشارقرار دهد چرا که موجب آسیب رساندن به سینه می‌شود.

 

توجه: جهت کوچک کردن سینه مقاله دیگری با عنوان کوچک کردن سینه با گیاهان دارویی در سایت وجود دارد جهت مطالعه آن بر روی كوچك كردن سينه با گياهان دارويي کلیک کنید.

 

منبع: نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

همچنین بخوانید
ایمپلنت cmi یک ایمپلنت کره ای است، که به علت مقرون به صرفه بودن و کیفیت مناسب، در سطح جهان محبوبیت زیادی دارد. در این مقاله به بررسی کامل ایمپلنت کره ای cmi به همراه تاریخچه و انواع آن می پردازیم.
پیشرفت‌های برجسته هوش مصنوعی در علم پزشکی مورد بررسی قرار می‌گیرد که شامل تشخیص بیماری‌ها، پیش‌بینی نتایج درمانی و بهبود مدیریت بیماران است. این تکنولوژی‌ها تأثیر بزرگی بر بهبود سلامت عمومی و کاهش هزینه‌های درمانی دارند.
تعویض دریچه قلب با دریچه مصنوعی یا بافتی به منظور بهبود عملکرد قلب استفاده می‌شود. این روش جراحی خطراتی از جمله عفونت‌ها، خونریزی و مشکلات قلبی را می‌تواند به همراه داشته باشد.