تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید از غیبت در لیست بهترین دروازه بان های فیفا ناراحت نیست.

به گزارش “ورزش سه”، دیروز لیست نامزدهای دریافت جایزه بهترین های سال از سوی فیفا اعلام شد و در بخش سنگربانان اثری از تیبو کورتوا، دروازه بان رئال مادرید نبود. در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شریف در لیگ قهرمانان، تیبو کورتوا در این رابطه و البته علت عدم موفقیت رئال مادرید در ثبت کلین شیت در بازی های اخیر صحبت کرده است.

 

تیبو کورتوا گفت: “ما می دانیم که بازی سختی در پیش داریم. شریف تیمی است که خوب دفاع کرده و روی ضدحملات نیز خطرناک است و مشابه همین اتفاق در بازی رفت و در خانه نیز رخ داد. ما سعی می کنیم فردا یک بازی خوب انجام داده، پیروز شویم و به دور بعدی صعود کنیم.

 

 

در برخی بازی‌های اخیر روی بدشانسی گل خوردیم، روز گذشته و دیدار مقابل گرانادا توپ منحرف شد و مقابل الچه نیز نمی شد کاری کرد. در کل فکر می‌کنم ما خوب دفاع می‌کنیم و گل‌هایی که می خوریم نیز بیشتر در دقایق پایانی است. به طور کلی ترجیح می دهم با نتیجه 0-4 یا بیشتر برنده شویم و گلزنی نشانه خوبی است. اما اگر اگر بتوانیم کلین شیت را هم به گلزنی اضافه کنیم، به پیروزی در بازی های پیچیده تر به ما کمک می کند.

حتما بخوانید  ستاره سابق رئال، دورتموند و لیورپول بازنشسته شد

 

غیبت در لیست بهترین سنگربانان فیفا؟ در نهایت جام های تیمی مهم تر از جوایز فردی هستند، من ترجیح می دهم در لیگ قهرمانان و لالیگا قهرمان شوم تا این جوایز فردی را از آن خود کند. من برای کمک به باشگاه همه کار می کنم و این برای من مهمترین هدف است. بهترین دروازه بان سال شدن دیگر من را شگفت زده نمی کند.

 

ناکامی ادن هازارد در رئال مادرید؟ من فکر می کنم هازارد این هفته زیاد تمرین نکرده و مریض بوده است. من ادن را می شناسم، رویای او همیشه بازی برای رئال مادرید بود و شرم حیف که هنوز اوضاع آنطور که همه می خواهند پیش نرفته است. ادن هازارد با سر پایین و انگیزه تمرین کرده، می‌خواهد به تیم کمک کند و روند پیشرفت را طی کند.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.