دستگیری مستخدم کودک آزار که یاسین 6 ساله را مورد تجاوز قرار داد

کودک آزاری توسط مستخدم مهد کودک در ولنجک فاجعه ساز شد کودکی که گم شده بود بعد از مدتی وحشتزده و گریان دست در دست مستخدام مهد از اتاق خارج شد پدر و مادر این کودک به او شک نکردند ولی از وقتی کودک به خانه رفته بود فقط گریه می نمود و وقتی مادرش وی را به حمام برد او بی قراری می نمود ولی کسی نمی توانست کودک را ساکت نماید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر کودک آزاری توسط مستخدم مهد کودک در ولنجک را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

کودک آزاری توسط مستخدم
کودک آزاری توسط مستخدم

آزار کودک در مهدکودک در ولنجک تهران

۴ آبان وقتی مادر «یاسین» کوچولو دنبال پسرش به مهدکودکی در ولنجک رفت متوجه غیبت عجیب او در ساختمان شد. وی به جست و جوی کودکش پرداخت تا اینکه دقایقی بعد او را در حالی که گریان و وحشتزده بود دست در دست خدمتکار مهدکودک پیدا کرد.

حتما بخوانید  مصیبتهای ازدواج سوم مرد میانسال و مرگ مرموز دختر81روزه اش/ مادر:در تشت آب خفه شد/پزشکی قانونی:ضربه مغزی خورده

 

آزار کودک توسط مستخدم مهدکودک

آن زمان کسی متوجه اتفاقی که پیش آمده بود نشد اما وقتی پدر «یاسین» همان روز در حال حمام کردن بچه بود، به بی‌قراری پسرش شک کرد و دریافت که او مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. از آنجا که آخرین بار او را همراه مستخدم مهد کودک دیده بودند این فرضیه که وی عامل این جنایت سیاه بوده قوت گرفت.

کودک آزاری توسط مستخدم
کودک آزاری توسط مستخدم

بنابراین بلافاصله از وی شکایت کردند. با شکایت این خانواده به پلیس، پرونده به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی تولیت وبا حضور قاضی ملکی مستشار ارشد ارسال شد. قضات پس از شنیدن اظهارات پدر این کودک و ادعای آنها مبنی بر آزار جسمی و روانی فرزندشان توسط خدمتکار مهد، دستور معاینه «یاسین» را صادر کردند و پرونده به پزشکی قانونی ارسال شد.

بدین ترتیب در صورتی که پزشکان صحت این موضوع را تأیید کنند مرد خدمتکار در شعبه دوازدهم محاکمه خواهد شد.

 

منبع: روزنامه ایران

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.