چاقی صورت با شیر خشک
بهترین نوع شیرخشک برای چاقی صورت بزرگسالان چیست؟ و برای چاق شدن صورت آیا باید شیر خشک را خورد یا به صورت ماسک استفاده کرد؟

چاقی صورت با شیر خشک

چاقی صورت این روزها به یک معضل تبدیل شده است و افراد زیادی در جستجوی را های چاقی صورت می باشند. نیک استار معتقد است بهترین راه برای چاقی صورت روش های طبیعی و تغذیه ای هستند و روش های غیر طبیعی مانند انواع جراحی های زیبایی را توصیه نمی کند. برای آشنایی با این روش ها توصیه می کنیم مقاله 20 روش باورنکردنی در چاقی صورت را مطالعه بفرمایید.

چاقی صورت با شیر خشک

 

یکی از روش های طبیعی برای چاق شدن صورت خوردن شیر خشک می باشد. شیر خشک یک غذای مغذی و مقوی بوده و حاوی ترکیباتی است که منجر به چاقی صورت می شود. خوردن شیر خشک برای چاقی صورت یک امر تجربه شده و ثابت شده است و افراد زیادی از روش چاقی صورت با شیر خشک برای پر شدن صورت خود استفاده کرده و نتیجه مثبت گرفته اند.

جالب است بدانید استفاده از شیر برای زیبایی از دیرباز متداول بوده است. یکی از متداول ترین کاربردهای شیر برای زیبایی حمام شیر بوده است که امروزه نیز در مراکز بزرگ زیبایی جهان عرضه می شود. شیر به تنهایی می تواند باعث چاقی صورت شود. پروتئین و چربی موجود در شیر باعث چاق شدن صورت و پر شدن صورت می شود. خوردن شیر خشک تاثیر بیشتری نسبت به شیر دارد. زیرا پروتئین و چربی موجود در شیر در مقدار زیادی آب رقیق شده است در صورتی که شیر خشک جامد است و سرشار از پروتئین و چربی می باشد.

چاق شدن صورت با شیر خشک

 

شیر خشک حاوی ویتامین ها و مواد معدنی بی شماری می باشد و نسبت به شیر ارزش غذایی بالاتری دارد. بنابراین شما می توانید از چاق شدن صورت با شیر خشک مطمئن باشید و برای چاق کردن صورت با شیر خشک اقدام نمایید. خوردن شیر خشک تاثیرات مثبت دیگری نیز دارد که از آن جمله می توان به نرم و لطیف شدن پوست اشاره کرد. اگر از سایر روش های چاقی صورت نتیجه نگرفته اید نیک استار توصیه می کند که چاق شدن صورت با شیر خشک را امتحان کنید تا از چاقی صورت با شیر خشک شگفت زده شوید.

 

 

بهترین نوع شیرخشک برای چاقی صورت بزرگسالان

شاید این سوالات برای شما پیش بیاید که چه نوع شیر خشکی برای چاقی صورت خوبه و آیا برای چاق شدن صورت با استفاده از شیر خشک می توان از انواع شیر خشک های موجود در بازار که مخصوص تغذیه نوزادان می باشند استفاده نمود؟ پاسخ این است: ترجیحا خیر. اگرچه شما می توانید برای چاق کردن صورت با شیر خشک از این شیر خشک ها نیز استفاده کنید اما برای این که نتیجه بهتری بگیرید بهتر است از شیر خشک هایی که برای بزرگسالان تولید شده است استفاده نمایید. شیر خشک لیدی میل، شیر خشک های نیدو، شیر خشک کامل و شیر خشک NonfatDry Milk از بهترین شیر خشک های موجود در بازار هستند که برای چاق کردن صورت با شیر خشک می توانید از آن ها استفاده کنید.

خوردن شیر خشک برای چاقی صورت

 

البته همانطور که گفتیم شما می توانید از هر مارک شیر خشکی که در بازار وجود دارد برای چاقی صورت استفاده کنید. به طور مثال افراد زیادی از تاثیر مثبت شیر خشک نان 3 برای چاقی صورت نوشته اند و ظاهرا شیر خشک نان 3 برای چاقی صورت موثر است و یک روش تجربه شده می باشد. شیر خشک های آپتامیل، بیومیل، نان و … نیز شیر خشک های مناسبی برای چاق شدن صورت می باشند.

 

 

طریقه استفاده و نحوه خوردن شیر خشک برای چاقی صورت

و اما نحوه مصرف شیر خشک برای بزرگسالان جهت چاق کردن صورت: همانطور که گفتیم شیر خشک سرشار از پروتئین و چربی می باشد و استفاده بیش از حد آن ممکن است منجر به چاق شدن کل بدن شود. برای چاقی صورت با شیر خشک بهتر است از شیر خشک به مقدار معین و در زمان های مشخصی استفاده شود.

نحوه مصرف شیر خشک برای بزرگسالان

 

بهترین روش استفاده از شیر خشک برای چاقی صورت ترکیب ان با مقداری شیر و عسل می باشد.  دو قاشق غذاخوری شیر خشک را به یک پیمانه شیر اضافه کنید. آن را با یک قاشق مرباخوری عسل شیرین کنید. هر شب قبل از خواب این ترکیب را استفاده کنید. برای چاق شدن صورت با شیر خشک حداکثر یک ماه این کار را تکرار کنید تا صورتتان پر شود. نحوه مصرف شیر خشک برای چاقی صورت به روشی که گفته شد بسیار موثر است و افرادی که این روش را تجربه کرده اند از نتیجه کار راضی بوده و موفق به چاق کردن صورت با شیر خشک شده اند. چاق شدن صورت با شیر خشک مزیت دیگری نیز دارد و آن شادابی و لطافت پوست صورت شماست که بر اثر ویتامین ها و مواد مغذی موجود در شیر خشک به دست آمده است.

حتما بخوانید  آیا قرص ب کمپلکس برای چاقی صورت تجویز میشود؟

 

 

ماسک شیر خشک برای چاقی صورت

یک روش دیگر استفاده از شیر خشک برای چاقی صورت استفاده از ماسک های متنوع شیر خشک می باشد. ماسک شیر خشک نیز باعث چاقی صورت و لطافت پوست صورت می شود. شما می توانید با ترکیب مواد مختلف با شیر خشک ماسک های مختلفی که خواص مختلفی دارند بسازید. نیک استار در ادامه چند ماسک مفید و مناسب که با استفاده از شیر خشک تهیه می شود به شما آموزش خواهد داد.

ماسک شیر خشک برای چاقی صورت

 

ماسک شیر خشک و روغن زیتون: شما می توانید دو قاشق غذاخوری شیر خشک و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق چایخوری شکر دانه درشت را با هم مخلوط کنید و یک ماسک لایه بردار بسازید. نیم ساعت این ماسک را روی صورت خود قرار دهید و سپس در حالی که صورت خود را ماساژ می دهید آن را با آب ولرم بشویید. استفاده از این ماسک باعث روشن تر شدن پوست شما می شود و استفاده از ان در طولانی مدت باعث چاقی صورت با شیر خشک می شود.

 

ماسک شیر خشک و ویتامین c: این ماسک نیز یک ماسک لایه بردار می باشد و به شادابی و سلامت پوست شما کمک شایانی خواهد کرد. برای تهیه این ماسک می توانید از آب لیمو ترش تازه یا از قرص ویتامین c استفاده نمایید. یک قاشق غذاخوری شیر خشک را با یک قاشق مرباخوری آب لیمو ترش تازه مخلوط کنید و آن را به صورت خود بزنید. این ماسک را بیست دقیقه روی صورت خود قرار دهید و سپس به حالت دورانی صورت خود را ماساژ دهید و آن را با آب ولرم بشویید. استفاده از این ماسک در دراز مدت باعث روشن تر شدن پوست شما و کاهش لکه های پوستتان خواهد شد. اگر آب لیمو ترش تازه در دسترس نداشتید یک دوم  از قرص ویتامین ث را در یک قاشق غذاخوری آب حل کنید و آن را با یک قاشق غذاخوری شیر خشک مخلوط کنید و به مدت بیست دقیقه روی صورت خود قرار دهید.

 

ماسک شیر خشک و زردچوبه: برای این که از شر جوش های سر سیاه و جرم صورتتان خلاص شوید پیشنهاد ما به شما استفاده از ماسک شیر خشک و زردچوبه می باشد. این ماسک پوست شما را روشن می کند و آلودگی ها و جرم صورت شما را از بین می برد. یک قاشق غذاخوری شیر خشک، یک چهارم قاشق چایخوری زردچوبه، یک قاشق چایخوری عسل و چند قطره آب را با هم مخلوط کنید و آن را به مدت بیست دقیقه روی صورت خود بزنید. سپس صورت خود را با آب ولرم خوب بشویید. استفاده از این ماسک هفته ای یک مرتبه باعث طراوت پوست صورت شما می شود و تاثیر مثبتی بر چاقی صورت با شیر خشک می گذارد.

 

 

آیا خوردن شیر خشک برای چاقی صورت مضر است؟

تا این جا از فواید فوق العاده خوردن شیر خشک برای چاقی صورت سخن گفتیم و روشهای چاقی صورت با شیر خشک را شرح دادیم. اما نکته ای که در این قسمت می خواهیم به آن بپردازیم مضرات خوردن شیر خشک برای چاقی صورت و بررسی عوارض آن می باشد.

اولین نکته منفی مربوط به مصرف شیر خشک جایگزین کردن آن با شیر طبیعی می باشد. چنانچه شیر خشک جایگزین شیر طبیعی شود فرد در دراز مدت دچار کمبود کلسیم و انواع ویتامین ها خواهد شد زیرا کلسیم ها و ویتامین های موجود در شیر خشک سبک و در دوز پایین هستند تا قابل هضم برای کودکان باشد و جوابگوی نیاز بدن بزرگسالان نخواهد بود. مسئله دیگری که در رابطه با چاق کردن صورت با شیر خشک مطرح می شود قیمت بالای شیر خشک می باشد که استفاده زیاد از آن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمی باشد.

بعضی از متخصصان مصرف طولانی مدت شیر خشک را به دلیل مقدار بالای کلسترول اکسیده ی آن که البته بدترین نوع کلسترول می باشد مضر دانسته و توصیه نمی کنند در حالی که برخی دیگر از متخصصان تغذیه منعی برای مصرف طولانی مدت شیر خشک برای چاقی صورت نمی بینند.

به هر حال نیک استار توصیه می کند برای چاق کردن صورت با شیر خشک زیر نظر متخصص تغذیه از شیر خشک مناسب و در مقدار مشخص شده توسط پزشک استفاده نمایید تا نتیجه مثبتی عایدتان شود و شاهد چاق شدن صورت با شیر خشک باشید.

 

منبع: nikstar.ir

مطالب پیشنهادی
نظرات

53 پاسخ

  1. سلام و خسته نباشید 💟
    ببخشید میخواستم ببینم شیر خشک انشور
    وانیلی‌ جوابگو برای پر کردن صورت
    و بدن هست داروخونه که رفتم از دکترش پرسیدم این را توصیه کرد
    قیمتش را هم ۵۰ گفتن
    اما من هنوز نخریدم
    به نظر شما چه شیر خشکی برای من که نوجوانم زودتر جواب میده و چه چیزی شما توصیه میکنین و برای پر شدن بدن و صورت چند ماه لازمه که شیر خشک بخوریم

  2. سلام
    بنظرتون از بین شیر خشک نان، نیدو، انشور، کدوم برای کسیکه از لاغری ساق و عضلات دست و پا بشدت رنج میبره طوریکه نمیتونه لباس مناسب تهیه کنه، بهتر هست
    من خانمی هستم ۳۵ ساله که از ابتدا لاغر بودم و همیشه برای خرید لباس بخاطر لاغری پاهام با مشکل مواجه بوده و هستم لطفا راهنمایی کنین که از کدوم استفاده نتیجه موثری خواهم گرفت، دم عیدت میخوام لباس بخرم اما بازم با این مشکل روبرو شدم

  3. سلام خسته نباشید من شیر خشک نان کید گرفتم۲۵ سالمه.بنظرتون خوبه؟

  4. با سلام ممنونم از مطالب عالیتون
    ببخشید اگه به صورت خالی و خشک خورده بشه هم آیا تاثیر داره؟ بعد چن بار در روز استفاده بشه ؟ همون روشی که خودتون گفتید قبل خواب همون یه بار کافیه در طول روز ؟

  5. سلام ممنون بابت مطالبتون وقتی صورت چاق شد بعداینکه خوردن شیرخشک رو قطع کردیم دیگه لاغری برنمیگرده ؟ با روزه گرفتن چی؟؟

    1. سلام خوشحالیم که براتون مفید واقع شده.

      تا زمانی که مصرف کنین تپل یا چاق میشین اما زمانی که مصرف نکنین لاغر میشین.

  6. سلام ممنونم برای مطالب فوق العاده
    ببخشید اگر به صورت پودر مصرف بشه چی؟ با شیر و عسل ترکیب نکنم؟ همینطوری پودر خالی استفاده بشه،
    و اینکه این شیر خشک های قنادی که بصورت فله هست آیا همون خاصیت رو داره؟

  7. سلام مم۲۷سالمه
    قدم۱۵۸
    وزنم۵۵هست
    از وزنم راضیم ولی صورتم خیلی لاغر
    ازداروخانه شیرخشک اپتامیل۳ خریدم
    راهنماییم کنین ک مصرفم چه مقدار وچه زمانی وبه چه صورت باشه که زودتراثر کنه
    دوناه بعد عروسیمه

  8. سلام ببخشید شیرخشک اوپتی پرو نان برای بزرگسالان مشکلی نداره؟چون روش ننوشته بزرگسالان نگران شدم ببینم چاق کننده هست یا خیر.خیلی ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + سیزده =

همچنین بخوانید
تأثیر مشاوره روان‌شناسی در تناسب اندام افراد متمرکز است و نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که مشاوره روان‌شناسی می‌تواند بهبود چشمگیری در وضعیت تناسب اندام افراد داشته باشد و به عنوان یکی از راهکارهای مؤثر در بهبود سلامت جسمانی و روانی فردی مطرح می‌شود.