به گزارش “ورزش سه”، سرخپوشان پایتخت که پس از قطع همکاری با کارگزار قبلی قصد داشتند از طریق یک مزایده کارگزار خود را انتخاب کردند، پس از ناکامی در این راه حالا با مسئول بعدی فضای تبلیغات خود به توافق رسیدند.

 

صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس در این رابطه گفت: کارگزار جدید باشگاه با رعایت تمام ضوابط قانونی و با مبلغ قابل توجه، هم در زمینه تبلیغات محیطی و هم اسپانسرینگ انتخاب شده است و اواسط هفته آینده معرفی می‌شود.

حتما بخوانید  شبِ تلخ پرسپولیس؛ ستارگانی در وضعیت ضعیف (آمار)

 

باتوجه به توافق مالی و رونمایی در هفته آینده، به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس برای شهرآورد با تبلیغات جدید پای به زمین بگذارد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

همچنین بخوانید