وظیفه زن در شب عروسی

شب زفاف چیست و وظایف زنان در شب زفاف چیست و زنان در این شب چگونه باشند؟ که در این مقاله به نقش و وظیفه زن در شب عروسی و وظایف زن در بستر میپردازم.

وظیفه زن در شب عروسی

شب زفاف به شبی اطلاق می شود که زن و شوهر برای نخستین بار با هم رابطه جنسی برقرار می کنند. معمولا از دیرباز رسم بوده است که شب اول عروسی را به عنوان شب زفاف در نظر می گرفتند و در شب زفاف رسم و رسوم های خاصی مانند رسم دستمال خونی انجام می دادند. خوشبختانه سالهای زیادی از منسوخ شدن این رسم و رسومات غلط می گذرد و امروزه عروس و داماد می توانند خصوصی ترین بخش زندگی خود یعنی اولین رابطه جنسیشان را در خلوت و به دور از رسم و رسومات غلط گذشته انجام دهند.

اولین رابطه جنسی زن و شوهر از آن جا حائز اهمیت است که خاطره و تصویر این شب تا آخر عمر با زوجین باقی می ماند. رفتار اشتباه زن یا مرد در شب زفاف باعث رقم خوردن خاطره ای تلخ برای آن ها می شود و ممکن است تا مدت ها حس بدی نسبت به رابطه جنسی با شریک زندگی خود داشته باشند. لازم است زن و مرد قبل از شب زفاف با مطالعه کتاب ها و منابع مربوطه اطلاعات لازم در مورد کیفیت رابطه جنسی را به دست بیاورند و با آگاهی کامل به استقبال شب زفاف بروند. در این مقاله قصد داریم به بررسی وظیفه زن در شب عروسی بپردازیم. نیک استار در ادامه به طور کامل به بررسی وظایف زن در شب زفاف می پردازد. با ما همراه باشید.

 

وظایف زن در شب زفاف چیست؟

متاسفانه در جامعه ما مسائل جنسی جزء مسائل تابو محسوب می شوند و مخصوصا زنان بسیار در این موارد مورد ظلم قرار گرفته اند. شاید دختران نسل های امروز و فردا بتوانند تابو شکنی کنند و آگاهی زنان از حق و حقوق جنسی خود را مطالبه کنند اما اگر به اطراف خود نگاه کنید زنان زیادی را می بینید که به دلیل شرم و حیای بیش از حدی که دارند حتی از صحبت کردن در مورد مسائل جنسی خود با یک پزشک زن ابا دارند، چه برسد به بیان کردن خواسته های جنسی خود به شریک زندگیشان.

متاسفانه اکثر زنان در جامعه ما از مسائل جنسی آگاهی کافی ندارند، اکثر زنان نسبت به مسائل جنسی تمایلی ندارند و از رابطه جنسی لذت نمی برند. دلیل این امر عدم آگاهی و آشنایی زنان با ماهیت رابطه جنسی می باشد. اکثر زنان قدیمی حس بدی به رابطه جنسی دارند و آن را یک کار ناپسند و بیهوده می دانند. در صورتی که رابطه جنسی با همسر نه تنها مکروه و گناه نمی باشد بلکه در روایات بسیاری بر اهمیت و ثواب آن تاکید شده است. نظیر این روایت از پیامبر اکرم (ص) که می فرمایند وقتی زن و شوهری با هم همبستر می شوند هفتاد هزار فرشته بال های خود را برای آن ها می گسترانند و …

وظایف زن در شب زفاف

از طرف دیگر یکی از دلایل عدم تمایل زنان به رابطه جنسی لذت نبردن از رابطه جنسی می باشد. مردان نا آگاه و زنانی که از گفتن تمایلات خود در حین رابطه جنسی شرم می کنند به طور قطع رابطه جنسی لذت بخشی را تجربه نخواهند کرد. ما در این مقاله سعی کرده ایم تا به صورت مفصل به بررسی شرح وظایف زنان در شب عروسی و وظیفه زنان در شب زفاف و اولین رابطه جنسی بپردازیم. به تمام زنان چه افرادی که در شرف ازدواج هستند و چه زنانی که سال هاست ازدواج کرده اند توصیه می کنیم متن زیر را با دقت مطالعه کنند. رعایت مواردی که در متن زیر آمده است به شما کمک می کند تا بتوانید یک رابطه جنسی لذت بخش را تجربه کنید و رابطه جنسی برای شما یک لذت محسوب شود نه یک رنج و عذاب ناگزیر.

 

وظایف داماد در شب عروسی چیست؟ جهت مشاهده آموزش زفاف برای داماد مقاله وظایف مرد در شب عروسی چیست  را پیشنهاد میکنیم که در این مقاله به طور کامل به این موضوع پرداخته ایم و آقایان می توانند با مطالعه آن اطلاعات لازم و کافی برای شب زفاف را به دست بیاورند.

 

نکاتی که زنان باید در شب زفاف رعایت کنند

بسیاری از عروس خانم ها برایشان سوال است که در شب اول ازدواج چیکار کنیم یا چه کارهایی باید انجام بدیم؟ که در زیر به وظایف زن در بستر پرداخته و خواهیم گفت که زنان در شب عروسی چگونه باشند.

 

1) تمیز و آراسته باشید

اولین قدم برای برقراری یک رابطه جنسی لذت بخش تمیزی و آراستگی طرفین می باشد. در صورت تمایل قبل از انجام رابطه جنسی، دوش بگیرید، موهای زائد خود را شیو کنید، یک روغن بدن ملایم و خوشبو به بدنتان بزنید. موهایتان را سشوار بکشید. کمی آرایش کنید. یک عطر محرک و گرم به خود بزنید. زیباترین و جذاب ترین لباس هایتان را بپوشید. سعی کنید در شب زفاف و در اولین رابطه جنسی خود با همسرتان حتما تمام این نکات را رعایت کنید. آراسته و اغوا کننده به حجله بروید و منتظر بمانید تا همسرتان به سراغتان بیاید.

 

2) خجالت نکشید

لطفا در مسائل جنسی تعارف و رودربایستی را کنار بگذارید. خجالت نکشید. شما صرفا ابزاری برای لذت بردن مردان نیستید، بلکه شما نیز باید از رابطه جنسی بهره ببرید، جالب است بدانید در روایات آمده است که لذتی که زن از رابطه جنسی می برد چند برابر مرد است. پس خجالت را کنار بگذارید. با شوهرتان از تمایلات خود سخن بگویید. نقاط حساس بدنتان را به او بشناسانید و اگر لمس و نوازش قسمتی خاص از بدنتان باعث لذت شما می شود حتما آن را با شوهر خود در میان بگذارید.

وظایف زن در شب عروسی

اگر رفتار شوهرتان در حین رابطه جنسی برای شما آزار دهنده است به او بگویید و از تحمل هر احساس ناخوشایندی در حین رابطه جنسی بپرهیزید. مطمئن باشید با بیان احساستان نه تنها از چشم همسرتان نخواهید افتاد  بلکه او از اینکه شما نیاز جنسیتان را با او در میان گذاشته اید خوشحال نیز خواهد شد.

 

3) بدن همسرتان را بشناسید

حتما لازم است قبل از شب زفاف در مورد فیزیولوژی بدن مردان مطالعه کنید. از روش ها و پوزیشن های مختلفی که می توانید در رابطه جنسی انجام دهید آگاه باشید. روش رفتار با بدن همسرتان را بلد باشید. نقاط حساس بدنش را بشناسید و با لمس و نوازش نقاط حساس و تحریک آمیز بدنش او را تحریک کنید. فراموش نکنید که رابطه جنسی برای مردان بسیار اهمیت دارد و یکی از ارکان رضایت از زندگی زناشویی رابطه جنسی لذت بخش می باشد. بنابراین تا می توانید در مورد بدن همسرتان کنجکاوی به خرج دهید تا راههای تحریک کردن او را خوب یاد بگیرید. در هنگام رابطه جنسی دقت کنید که همسرتان از چه کاری لذت می برد و لمس کدام نقاط بدنش برایش لذت بخش تر خواهد بود.

 

4) منفعل باشید

لطفا این توصیه را آویزه گوشتان کنید: هرگز در هنگام برقراری رابطه جنسی مثل یک عروسک بی جان روی تخت نباشید، مرد از زنی که در رابطه جنسی تنبل و بی حرکت است بیزار است. منفعل باشید. رابطه جنسی یک رابطه دو نفره است. همانطور که همسرتان برای لذت بردن شما در حین رابطه جنسی تلاش می کند شما نیز موظفید باعث لذت بردن او از رابطه جنسی شوید. در این مورد خوب مطالعه کنید تا یاد بگیرید در حین رابطه جنسی چگونه رفتار کنید. همسرتان را ببوسید. نوازشش کنید و بدنش را به آرامی لمس کنید. شاید بد نباشد چند فیلم آموزشی در این زمینه ببینید تا در این مورد آگاهی های لازم را کسب کنید.

حتما بخوانید  شب حجله یا شب زفاف چیست؟ و در شب زفاف چه کارهایی باید انجام داد؟

وظایف زن در شب زفاف

 

5) نه نگویید

اگرچه ممکن است این تیتر به مذاق بسیاری از خانم ها خوش نیاید اما لازم است بگوییم که در اسلام روایات زیادی داریم در مورد اهمیت نه نگفتن زن به درخواست رابطه جنسی مرد. مردها برخلاف زنان سریعتر و آسان تر تحریک می شوند، تحریک شدن مردها از طریق قوه بصری و دیدن بسیار متداول است و اساسا مهم ترین راه تحریک مردها به شمار می رود. شاید به همین علت است که اسلام انقدر به رعایت حجاب و پوشش مناسب برای زنان مسلمان تاکید کرده است.

وظایف زن در بستر

مردها با دیدن صحنه های تحریک آمیز تحریک می شوند و هنگامی که تحریک می شوند برای آن ها بسیار سخت است که خود را کنترل کنند و تمایل شدیدی به برقراری رابطه جنسی و ارضا شدن دارند. بنابراین هنگامی که همسرتان از شما درخواست رابطه جنسی می کند سعی کنید تا حد امکان به درخواست او نه نگویید. البته اگر واقعا امکان برقراری رابطه جنسی ندارید یا می توانید با همسرتان صحبت کنید و او را قانع کنید یا از روش هایی دیگر به غیر از رابطه جنسی برای ارضا شدن همسرتان استفاده کنید. به هر حال این هنر شماست که چگونه درخواست رابطه جنسی همسرتان را بی پاسخ نگذارید و باعث دلخوری او نشوید.

 

6) نترسید

اکثر زنان از شب زفاف می ترسند. البته این ترس کاملا طبیعی می باشد. زیرا شب زفاف در تصور زنان شب از بین رفتن پرده بکارت و خونریزی و درد شدید است و همین موارد برای ترسیدن و وحشت زنان از شب زفاف کافیست. خوب است بدانید ترس شما باعث دردناک تر شدن رابطه جنسی خواهد شد. بنابراین اولین قدم برا لذت بردن از اولین رابطه جنسیتان دور کردن ترس است. از خودتان بپرسید آیا درد پارگی پرده بکارت یه حدی است که تصور می کنید؟ آیا واقعا این درد غیر قابل تحمل و وحشتناک است؟

زن و مرد در شب عروسی

هیچ یافته علمی و تجربی این موضوع را تایید نمی کند. اگر چه فیزیولوژی بدن زنان با هم متفاوت است اما به طور کلی درد ناشی از پارگی پرده بکارت آن قدرها غیر قابل تحمل و وحشتناک که تصور میشود نیست. نترسیدن، آرامش داشتن و تحریک بدنتان قبل از دخول باعث ترشح مایعی لیز و لغزنده در واژن میشود که باعث تسهیل دخول می شود و درد رابطه جنسی را کاهش می دهد. بهتر است قبل از شب زفاف به پزشک مخصص زنان مراجعه کنید و از او بخواهید تا با یک معاینه ساده نوع پرده بکارت شما را تشخیص دهد. این کار کمک می کند تا برای اولین رابطه جنسیتان امادگی بیشتری داشته باشید و بدانید در حین رابطه جنسی چه برای شما پیش خواهد آمد.

یک راه دیگر برای دور کردن ترس و به دست آوردن آرامش در شب زفاف ذکر گفتن و راز و نیاز با خدا می باشد. شب زفاف در نگاه اسلام شب بسیار مبارک و مقدسی می باشد که حاجت زن و شوهر در آن شب برآورده می شود. در اسلام دعاها و آداب بسیاری برای شب زفاف وارد شده است که می توانید آن ها را در مقاله شب زفاف چیست مطالعه کنید. با انجام ذکرها و دعاهایی که در شب زفاف وارد شده است نه تنها آرامش کسب خواهید کرد بلکه شیرینی و خوشبختی زندگیتان را به دست خداوند متعال خواهید سپرد و چه تضمینی برای خوشبختی بالاتر از این که خدا همراه و یاور زندگیتان باشد.

 

7) پیش قدم شوید

اگرچه در اولین رابطه جنسی و در شب زفاف ممکن است برای شما کمی سخت باشد که برای رابطه جنسی پیش قدم شوید اما لازم است بدانید که همیشه نباید مردها برای رابطه جنسی پیش قدم شوند. زن نیز اگر تمایلات جنسی داشت باید با شوهر خود در میان بگذارد و از او درخواست رابطه جنسی داشته باشد. این مسئله اگرچه در ظاهر اهمیت چندانی ندارد اما برای مردها بسیار حائز اهمیت است و تاثیر فراوانی بر کیفیت رابطه جنسی خواهد داشت. مردان دوست دارند مفید واقع شوند و نیازهای همسرشان را برطرف کنند.

وظیفه زنان در شب اول ازدواج

این که شما هیچ وقت برای رابطه جنسی پیش قدم نشوید برای مردان به این معناست که شما نیاز جنسی ندارید و رابطه جنسیتان فقط برای برطرف کردن نیاز جنسی مرد انجام می گیرد. این موضوع باعث بروز احساس ناخوشایندی در مردان می شود. بنابراین بسیار ضروری است که هر از چند گاهی شما از همسرتان درخواست رابطه جنسی داشته باشد. اگرچه اکثر زنان از بیان این مسئله خجالت می کشند اما رعایت این نکته برای تداوم زندگی و سلامت روابط جنسی شما ضروری می باشد.

 

8) به پزشک مراجعه کنید

اولین رابطه جنسی با کمی درد ناشی از پاره شدن پرده بکارت همراه خواهد بود اما رابطه های جنسی بعد از آن نباید دردناک باشد. لازم است بدانید یکی از دلایل بروز درد در حین رابطه جنسی، عفونت واژن و دستگاه تناسلی می باشد. بنابراین توصیه می کنیم قبل از شب زفاف به پزشک مراجعه کنید و از نظر عفونت واژن چکاب شوید، اگر عفونت داشته باشید با مصرف یک دوره داروهای تجویز شده بهبود پیدا خواهید کرد. برای اینکه در شب زفاف رابطه جنسی لذت بخشی را تجربه کنید و درد کمتری حس کنید لازم است از نداشتن عفونت واژن مطمئن شوید.

 

9) یک شب رمانتیک بسازید

برای اینکه شب زفاف برای شما و همسرتان یک شب لذت بخش باشد و خاطره شیرین آن هرگز از ذهنتان پاک نشود علاوه بر رعایت نکات بالا لازم است فضا را برای شب زفاف آماده کنید. با چند شاخه گل، مقداری گلبرگ، چند شمع معطر و عطرهای گرم فضا را رمانتیک کنید. روشنایی شمع ها در اتاق تاریک فضایی رمانتیک و عاشقانه به وجود می آورد و باعث تبلور احساسات شما خواهد شد.

شب اول ازدواج چیکار کنیم

می توانید از شمع های معطر به این منظور استفاده کنید تا علاوه بر روشنایی، فضای اتاق را نیز معطر کنند. روی تخت خواب را با چند شاخه گل و گلبرگ زیبا تزیین کنید. استفاده از رنگ قرمز باعث تشدید هیجانات و احساسات شما خواهد شد و انرژی شما را افزایش می دهد. می توانید از تورهای قرمز رنگ برای تزیین اتاق استفاده کنید. این موارد اگرچه کم اهمیت به نظر می رسد اما با انجام دادن آن ها متوجه خواهید شد که چه تاثیر فوق العاده ای بر احساسات شما و همسرتان در حین رابطه جنسی خواهند گذاشت.

 

10) عشوه گری کنید

هنر زن عشوه گریست. عشوه به معنای ظرافت های خاص در رفتار و نگاه و حتی صحبت کردن می باشد. حرکات مردانه و خشن، صدای بم و بلند، شتابزدگی و پرحرفی اصلا برای یک زن آن هم به هنگام انجام رابطه جنسی پسندیده و زیبا نیست. یکی از مهم ترین مواردی که باعث تحریک مردان می شود عشوه گری زنهاست. یاد بگیرید با ناز و عشوه با شوهر خود صحبت کنید.

هر گز در رابطه جنسی پرحرفی نکنید. شوخی های بیجا نکنید و سعی کنید تا حد امکان ظریف و شکننده به نظر بیایید. عشوه گری زنان همواره مردان را جذب می کند و برای آن ها بسیار لذت بخش خواهد بود. سعی کنید در شب زفاف با عشوه و ناز رفتار کنید، هر از چند گاهی سر خود را پایین بیاندازید و گاهی به چشم های شوهرتان خیره شوید. در هنگام رابطه جنسی با حالات مختلف صورتتان رضایت خود را نشان دهید و به او بگویید که رابطه جنسی با او برای شما بسیار لذت بخش بوده است.

 

منبع: nikstar.ir

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

همچنین بخوانید
قیمت آهن یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در تولید محصولات فلزی و ساخت و سازها است. از قرن ها پیش، آهن به عنوان یک منبع اصلی برای تولید واحدهای صنعتی و مصارف مختلف به کار می‌رفته است. بنابراین، تغییرات در قیمت آهن می‌تواند تاثیرات عمیقی بر اقتصاد و صنعت داشته باشد.
بازار پر از برندها و مدل های مختلف بخارشوی است که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. انتخاب بهترین بخارشوی، نیازمند شناخت دقیق نیازها و انتظارات شما است.
حوله‌ نخی یزدی، از انواع منسوجات سنتی یزد است. با پیشرفت تکنولوژی و فرایند تهیه‌ نخ ویسکوز، به دلیل جذب آب بسیار بیشتر آن نسبت به نخ، بیشتر از نخ ویسکوز تولید می‌شوند. باتوجه به تبحر بالای بافندگان یزدی، از کیفیتی بی‌نظیر هم برخوردارند.
آزمون آیلتس جنرال مهارت زبان انگلیسی را در یک زمینه کاربردی و روزمره ارزیابی می کند. سوالات آزمون هم موقعیت های کاری و هم موقعیت های اجتماعی را مورد بررسی قرار می دهد.