هافبک هلندی بارسا معتقد است تیم پس از برتری بر والنسیا روحیه گرفته و می تواند دو بازی بعدی را هم پیروز شود.

به گزارش نیک استار، بارسلونا امشب در نوکمپ به مصاف والنسیا رفت و توانست این تیم را 3-1 شکست دهد. بارسا ابتدا از حریف عقب افتاد ولی آنسو فاتی توانست کار را به تساوی بکشاند و سپس ممفیس دیپای از روی نقطه پنالتی کار را 2-1  کرد. بارسا در دقایق پایانی نیز توسط کوتینیو به گل سوم رسید تا با روحیه به بازی با دیناموکیف برسد.

 

 

 

 

فرانکی دی یونگ هافبک هلندی بارسا در پایان بازی گفت:« پیروزی در این بازی خیلی مهم بود چرا که هفته ای کلیدی در پیش داریم. خوشبختانه همه چیز خوب شروع شد و حالا تیم روحیه مضاعفی برای بازی با دینامو گرفته است.

متاسفانه زود گل خوردیم و در چنین مواقعی همیشه تیم دچار استرس می شود ولی خوب و به موقع واکنش نشان دادیم. با تمرکز و جدیت به کار ادامه دادیم و همه چیز خوب پیش رفت.»

حتما بخوانید  نظر بارسا عوض شد؛ سرجینیو دِست فروشی نیست

 

 

 

 

دی یونگ در مورد صحنه پنالتی مشکوک روی آنسو فاتی گفت:« صحنه را خوب ندیدم و نمی توانم قضاوت کنم.»

 

دی یونگ در پایان گفت:« حالا باید برای بازی با دینامو به خوبی مهیا شویم و سپس ال کلاسیکو را در پیش خواهیم داشت. باید این دو بازی را هم ببریم. حمایت هواداران نیروی مثبتی برای مان بود و بسیار به ما کمک کرد. به تشویق های شان در دو بازی بعدی سخت نیاز داریم.»

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + پانزده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.