همجنس بازی زنان از نظر پزشکی و دین اسلام

همجنس‌گرایی از سالیان گذشته به عنوان یک آسیب و به عنوان یک بیماری روانی معرفی شده است. به صورت کلی حالت ایده آل و معمول زنان، نیاز به جنس مخالف است اما در مواردی از جمله مشکلات روانی، اختلال در روابط فرد با خانواده، زندگی در شرایط اجتماعی نادرست و یا عدم کنترل غریزه جنسی که توسط متخصصان شناسایی شده زنان با هم جنس خود ارتباط برقرار می‌کنند.

زنان چگونه همجنس بازی میکنند

 

تاریخچه همجنس بازی

طبق حدیثی از امام صادق (علیه‌السلام) نخستین کسانی که مرتکب این کار شدند قوم لوط بودند مردان به مردان روی آورده و زنان نیز به طبع آنان به زنان روی آوردند. در کشورهای اروپایی و آمریکایی که مدعیان آزادی هستند در قرن نونزدهم شروع به عادی سازی همجنس بازی کرده و همجنسگرایی زنان را با نام لزبین که برگرفته از نام یک جزیره می‌باشد گسترش دادند.

جزیره‌ای به نام (لزبوس) این جزیره در اژه قرار دارد و سوفو شاعر یونانی در قرن ششم پیش از میلاد در این مکان زندگی می‌کرد. سوفو شاعری بود که غزلیاتی را در توصیف عشق زنان و مردان سروده بود، هم جنس گرایان به دلیل غزلیات او در این سبک نام گرایش خود را از محل زادگاه سوفو انتخاب کرده و لزبین قرار دادند.

همجنسگرایی زنان چگونه است

 

همجنسگرایی زنان

لزبین (Lesbian ) نام همجنسگرایی زنان است نوعی گرایش است که یک زن علاقه، عشق و نیازهای جنسی خود را نسبت به زنان دیگر معطوف می‌کند.

به اصطلاح به این گرایش میان زنان و دختران لزبین گفته می‌شود. پرچم همجنس گرایان هفت رنگ رنگین کمان است.

پرچم همجنسگرایان - پرچم همجنس بازان - پرچم همجنس بازی - پرچم همجنسگرایی

علاقه شدید زن به همجنس خود، سخت در آغوش گرفتنش به قصد لذت، بوسیدن لبهای یکدیگر، نوازش بدن هم جنس خود را از علائم همجنس گرایی می‌توان نام برد.

حتما بخوانید  علت و علائم همجنس گرایی در مردان و روشهای درمان همجنسگرایی مردان

همجنسگرایی یک نوع گرایش است که منجر به همجنس بازی می‌شود و روح و روان فرد را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در همجنس گرایی فرد برای ارضای خود با زنی دیگر به همجنس بازی روی می‌آورد، در عربی برقراری رابطه جنسی نامشروع با همجنس را در میان زنان مساحقه نامیده‌اند و در فارسی با نام طبق زنی از آن نام برده شده است. مرکز اصلی این روابط نامشروع در کشورهای اروپایی و کشور آمریکاست که مدعی آزادی در جهانند. مساحقه در اسلام کاری حرام است و فرد هم جنس باز مجازات می‌شود.

 

عوامل مؤثر در ایجاد همجنسگرایی

زنان چگونه همجنس بازی میکنند یا همجنسگرایی زنان چگونه است؟

عده‌ای از متخصصان همجنسگرایی را عامل ژنتیکی در فرد می‌دانند و بسیاری دیگر شرایطی را در ایجاد گرایش فرد به همجنس خود نام برده‌اند که عبارت است از:

◊ محیط خانوادگی نامناسب

◊ تربیت نادرست کودکان

◊ مشکلات روحی و روانی شدید

◊ سوء استفاده‌های جنسی در زمان کودکی فرد

◊ بی بند و باری و آزادی

◊ کمبودهای عاطفی

◊ تنهایی و افسردگی شدید

 

همجنس بازی و اعتیاد به آن

افراد همجنسگرا به مرور زمان ناخواسته از نظر روحی و روانی و جسمی دچار اعتیاد خواهند شد و مدام می‌خواهند که این لذت را تجربه کنند. طبیعی است که به مرور زمان فرد از نظر روحی افسرده و پژمرده می‌شود و خلق و خوی او کاملا تغییر خواهد کرد.

دقت داشته باشید که اکثراً همجنسگرایی تحت تأثیر زندگی در محیط‌ های نامناسب به وجود می‌آید و از نظر بسیاری از روانشناسان فرد همجنس گرا می‌تواند با زیر نظر یک روانشناس این عادت را کنار بگذارد.

 

منبع: نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

همچنین بخوانید