ایوب کلانتری هافبک باتجربه نساجی با جایگیری خوب در محوطه جریمه تنها گل بازی را روی یک توپ برگشتی به ثمر رساند.

به گزارش “ورزش سه” ، نساجی با پیروزی 1-0 مقابل ذوب آهن یک پیروزی حساس مقابل تیم سختگیر تارتار بدست آورد و 19 امتیازی شد.

 

هفته چهاردهم لیگ برتر؛ جمعه: 1400/10/18 ساعت 14
استادیوم: امام رضا (ع) مشهد / بدون تماشاگر
داور: سعاد وفا پیشه / کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و محمد عطایی؛ داور چهارم: یاسر همرنگ / ناظر داوری: اکبر بخشی زاده
اخطار:حامد شیری، کریم اسلامی و مهدی نظری از نساجی مازندران،سینا اسدبیگی، محمد قریشی از ذوب‌آهن اصفهان

 

نساجی مازندران: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، رضا جعفری (از دقیقه 67: امیرمهدی جانملکی)، ایوب کلانتری، کریم اسلامی (از دقیقه 73: احسان قهاری)، حامد شیری، مهرداد عبدی، حسن نجفی (از دقیقه 87: مهدی نظری)، مسعود شجاعی (از دقیقه 73: فرزاد زامهران)، اکبر صادقی و مرتضی منصوری

سرمربی: ساکت الهامی

 

 

 

 

ذوب‌آهن اصفهان:حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، محمد سلطانی مهر، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی‌فر (از دقیقه 83: عارف رستمی)، میلاد جهانی (از دقیقه 83: علی خدادادی)، آرمان قاسمی، سجاد دانایی (از دقیقه 83: حسین ابراهیمی)، محمد خدابنده لو و سینا اسدبیگی

سرمربی: مهدی تارتار

 

 

شرح بازی:

بازی درگیرانه‌ای از سوی دو تیم ارائه شد و حساسیت بازی برای کسب سه امتیاز سبب شد تا دو تیم نتوانند نمایش خوب و همیشگی خود را داشته باشند؛ با این‌حال در نیمه نخست، توپ و میدان بیشتر در اختیار بازیکنان ذوب‌آهن بود و شاگردان تارتار به دنبال رسیدن به گل برتری در این بازی بیرون از خانه بودند اما موقعیت‌های پیاپی ذوبی‌ها در نیمه نخست با عملکرد خوب خط دفاعی نساجی به بیرون می‌رفت.
در نیمه دوم  شاگردان ساکت الهامی نمایش تهاجمی از خود نشان دادند و از همان ابتدای نیمه به دنبال ثبت گل برتری بودند که خیلی زود این اتفاق برای این تیم رخ داد و روی ارسال کرنر در دقیقه 47 از سوی مسعود شجاعی، ضربه مهرداد عبدی به تیرک دروازه برخورد کرد و در ریباند ایوب کلانتری موفق به گلزنی برای نساجی شد تا شاگردان ساکت الهامی در مسابقه امروز از حریف خود پیش بیفتند.

حتما بخوانید  الهامی: ۱۱ نفر هم باشیم، برد می‌خواهیم

بعد از گلی که نساجی به ثمر رساند، توپ و میدان در اختیار بازیکنان ذوب‌آهن قرار گرفت و آن‌ها به دنبال به ثمر رساندن گل تساوی بودند و حملات پی در پی روی دروازه حریف داشتند؛ در مقابل اما خط دفاعی نساجی و به ویژه علیرضا حقیقی نمایش فوق‌العاده‌ای از خود نشان دادند و اجازه فرو ریختن دروازه را به مهاجمان ذوب‌آهن ندادند.

 

با گذشت زمان به سوی دقایق پایانی، شدت حملات ذوبی‌ها بیشتر شد اما پس از یک شوت به تیر دروازه نساجی در دقیقه 90+ 5 حامد شیری مدافع باتجربه نساجی با چند دفع توپ عالی اجازه نداد تا دروازه تیمش باز شود  تا در نهایت با تک گل ایوب کلانتری بازی به سود نساجی خاتمه یابد.

 

شرح گل:

نساجی 1 – 0 ذوب‌آهن (دقیقه 47 – ایوب کلانتری): ارسال کرنر از سمت راست دروازه ذوب‌آهن توسط مسعود شجاعی انجام شد و مهرداد عبدی بالاتر از مدافعان حریف به توپ ضربه زد اما ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد و در ریباند ایوب کلانتری موفق به گلزنی شد تا تک گل 3 امتیاز نساجی را این‌چنین به ثمر برساند.

 

 

 بهترین بازیکن:
حامد شیری مدافع باتجربه نساجی همراه با  مسعود شجاعی  جزو بهترین بازیکنان مسابقه امروز بودند.

 

 

در حاشیه:

*اعتراضات بازیکنان و کادرفنی نساجی نسبت به عملکرد سعاد وفاپیشه در نیمه اول قابل توجه بود .
*مسعود ابراهیم‌زاده بازیکن ذوب  در نیمه اول  از ناحیه سر دچار برخورد جدی و خون‌ریزی شد .
* ذوب‌آهن بعد از 2 برد پیاپی مجدداً متحمل شکست شد تا روند سینوسی شاگردان تارتار ادامه پیدا کند.
* مسعود شجاعی ستاره باتجربه نساجی مازندران امروز نقش کلیدی در پیروزی تیمش داشت و به جز نمایش خوب، روی گل برتری نساجی هم توانست نقش‌آفرینی کند.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.