عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید از مدت ها قبل به دنبال برگزاری نشست با پیشکسوتان بوده‌اند.

به گزارش “ورزش سه”، پرویز مظلومی که در مراسم هم اندیشی پیشکسوتان استقلال حضور یافته بود، در این خصوص گفت: این مراسم در شرایطی برگزار شد که همزمان با سالگرد آقای پورحیدری بود و روز بزرگی برای هواداران استقلال است. همه که نیامدند و شرایطی مهیا نشده که همه پیشکسوتان را داشته باشیم، اما اکثریت آمده بودند.

او ادامه داد: خیلی وقت است که دنبال این مسئله بودیم تا اتحادی بین هواداران باشد. اتحاد و همدلی در تیم و بین کادرفنی، بازیکنان، هیئت مدیره و مدیریت شکل گرفته که باعث موفقیت می‌شود. فقط مسئله هواداران و پیشکسوتان بودند که از باشگاه دور شده بودند و تلاش ما نزدیک شدن آنها به باشگاه بود تا درد دل‌شان را گوش کنیم. مسئله اقتصادی پیشکسوتان نیز مطرح بود که آقای آجورلو مطرح کرد تا اگر پیشکسوتان مشکلی دارند، رفع کنیم. روز خوبی بود و این مسئله باید ادامه داشته باشد و نباید پیشکسوتان را فراموش کنیم. چند نفر از بین آنها جمع شوند تا خواسته‌های پیشکسوتان را به مدیریت باشگاه انتقال دهند.

عضو هیات مدیره استقلال همچنین گفت: خیلی وقت پیش بود دنبال این مراسم بودیم. دو هفته پیش هم قطعی بود، اما سر یکسری مسائل که آقای جباری نمی‌توانستند حضور داشته باشند، لغو شد و امروز هم حال ایشان مساعد نبود که به مراسم بیاید.
مظلومی درباره حل نشدن موضوع استقلال با سازمان لیگ بر سر تبلیغات محیطی تاکید کرد:او در حال تلاش است و منظورتان از اینکه نتوانست متقاعد کند را متوجه نمی‌شوم. این حق ماست که باشگاه استقلال خودش بخواهد موضوع تبلیغات محیطی را دنبال کند. اینکه استقلال بخواهد از تبلیغات محیطی خودش درآمد داشته باشد و موضوع اقتصادی‌اش را پیش ببرد، حقش است. مسئله باشگاه، مسئله اقتصادی و پول است. راه ما برای درآمدزایی تلویزیون است که درآمدی از آن نداریم و تبلیغات محیطی که پول ناچیزی به ما می‌رسد و مشخص نیست که چگونه تقسیم می‌شود. ما و دیگر باشگاه‌ها می‌خواهیم درآمد بیشتری از تبلیغات محیطی داشته باشیم.

حتما بخوانید  گزارش زنده؛ سوریه صفر- ایران صفر

عضو هیات مدیره استقلال درباره پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی و احتمال شکایت میلیچ و دیاباته افزود: میلیچ پیغام داده و گفته حاضر است که در این خصوص صحبت کنیم تا به توافق برسیم. دیاباته هم همین شرایط را دارد، اما دغدغه فعلی ما استراماچونی و البته پادوانی است. پادوانی شکایتی کرده بود که روی رأی اولیه که 100 هزار دلار بود اعتراض کردیم و اکنون منتظر رأی استیناف و حرکت بعدی استراماچونی هستیم.

مظلومی درباره اختلاف میان طارمی و اسکوچیچ خاطرنشان کرد: مربی و بازیکنان اختیاراتی دارند. مربی حرف اول و آخر را می‌زند و بازیکن هم باید اجرا کند. نباید این مسئله را بزرگ کنیم و اجازه بدهیم این مسئله بین خودشان حل و فصل شود. طارمی بازیکن بزرگی محسوب می‌شود، اما جایگاه او در تیم، در حد بازیکن است. ممکن است حرف او منطقی و درست باشد، اما این قضیه را فدراسیون فوتبال و خودشان در تیم ملی باید حل کنند. دو بازی حساس داریم، اما بچه‌ها بدون طارمی هم می‌توانند این دو تیم را شکست بدهند.

مظلومی درباره بازی تیم ملی با لبنان و سوریه اضافه کرد: آنها حریفان قدرتمندی برای ما نیستند. خوشبختانه در گروهی قرار گرفتیم که از حالا در جام جهانی حضور 100 درصد داریم. کره جنوبی رقیب ما بود که آنها را در تهران نتوانستیم شکست بدهیم، اما در آنجا حتماً آنها را شکست خواهیم داد. گروه خوبی داریم، برعکس گروه دیگر که گروه مرگ است. دو تیم خیلی قدرتمند آسیا حذف می‌شوند، اما در این گروه لبنان و سوریه حریف ما نیستند. مگر اینکه مشکلات حاشیه‌ای که اکنون به وجود آمده، در تیم ما رخنه کند و مشکل ایجاد کند.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.