مرد متولد بهمن از چه دختری خوشش میاد

مرد متولد بهمن از چه دختری خوشش میاد برای جذب مرد متولد بهمن ماه چه کارهایی باید انجام بدیم؟ چگونه مرد بهمنی را عاشق خود کنیم؟ مرد متولد بهمن با چه ماهی ازدواج کند؟

مرد متولد بهمن از چه دختری خوشش میاد

بعضی ها می گویند افرادی که در فصل زمستان متولد می شوند افرادی بدون احساس و خشک و زمخت خواهند بود. اما این موضوع برای اکثر متولیدین فصل زمستان و مخصوصا مرد متولد بهمن کاملا برعکس می باشد. مرد متولد بهمن بشاش و خوش رو و زیرک و عاقل است و دوست دارد با زنی ازدواج کند که او نیز همین خصوصیات را داشته باشد.  اگر با ویژگی های مرد متولد بهمن آشنا شوید می بینید که او یک مرد بدون نقص و تقریبا کامل برای زندگی می باشد و نکته جالب اینجاست که اکثر مردان متولد بهمن به دنبال چنین همسری نیز هستند، یعنی زنی بدون نقص و کامل. اگر می خواهید یک مرد متولد بهمن را عاشق خود کنید لازم است تا با خصوصیات و ویژگی های مرد متولد بهمن به طور کامل آشنا شوید تا بدانید او از چه چیزی خوشش می آید و از چه چیزی ناراحت می شود. برای شناخت بیشتر مرد بهمن ماهی با ما همراه باشید تا شما را با خصوصیات کامل متولدین بهمن ماه آشنا کنیم و همچنین در این مقاله به شما نشان خواهیم داد ازدواج مرد بهمن ماهی با زن کدوم ماه خوب است. لطفا با ما همراه باشید.

 

خصوصیات کلی مرد متولد بهمن      نماد: دلو

جذاب ترین مرد در طالع بینی مرد متولد بهمن می باشد. زنان و مردان متولد بهمن ماه مانند آهنربا افراد را به سمت خود جذب می کنند. معمولا متولدین بهمن ماه بعد از 40 سالگی چاق شده و دچار اضافه وزن می شود. از نظر اندام و هیکل متولدین این ماه در بهترین وضعیت قرار دارند و معمولا خوش اندام و خوش هیکل هستند و چشم ها همیشه به سمت ان ها بر می گردد.

مرد متولد بهمن خصوصیت عجیبی دارد. او اگر بفهمد که شما دوستش دارید و به دنبالش هستید از شما فرار خواهد کرد. او به دنبال فعالیت های گروهی است و در هر گروه و انجمنی به عنوان یکی از بهترین اعضا فعالیت خواهد کرد. مرد متولد بهمن دارای روابط عمومی بسیار خوبی است و از حسن معاشرت او شگفت زده خواهید شد. او دوستان زیادی دارد و تسلط کامل بر تمام اتفاقات اطرافش دارد. به طور مثال اگر در یک سالن بزرگ مشغول صحبت کردن باشد از اتفاقات آن سر سالن نیز غافل نمی ماند و بر همه مسائل اشراف دارد. او بسیار تیز بین و نکته سنج است. البته این مسئله در مواردی عقلی و منطقی صادق است اما در مسائل احساسی و عشقی او مانند خفاش کور گیج و گنگ عمل خواهد کرد.

مرد متولد بهمن از چه دختری خوشش میاد

 

پسرهایی که متولد بهمن ماه هستند دوست دارند زودتر از خانواده جدا شده و مستقل شوند. آن ها در آرزوی کشف چیزهای جدید هستند و می خواهند آزادانه در آسمان پرواز کنند. این مردان به ورزش مخصوصا ورزش های فکری علاقه زیادی دارند و به دنبال جمع کردن کلکسیونی از چیزهای قدیمی مانند تمبر هستند. این مردها فاقد خصوصیات خاله زنکی می باشند، آن ها اصلا تمایلی به بحث و نظر دادن در مورد دیگران ندارند و ترجیح می دهند وسعت دیدشان را بزرگ تر کنند.

متولدین بهمن ماه به رک بودن مشهورند. وقتی اعصاب ندارند ممکن است طعنه های وحشتناکی به شما بزنند و کاملا بی رحمانه و رک در موردتان قضاوت کنند. زنی که می خواهد با یک مرد متولد بهمن ازدواج کند باید خونسرد و پوست کلفت باشد تا از رک گویی های او آزرده نشود. مرد متولد بهمن گاهی انقدر یک دنده و لجباز می شود که بسیار اذیت خواهید شد. مردان متولد این ماه معمولا در مسائل عاطفی حداقل یک بار دچار شکست خواهند شد و بعد از آن شکست آرام تر ، محتاط تر و عاقل تر و البته غمگین تر خواهند شد.

 

 

خصوصیات خاص مرد متولد بهمن

علاوه بر خصوصیاتی که در بالا به آن اشاره شد که ممکن است برای تمام متولدین بهمن ماه عمومیت نداشته باشد خصوصیات خاصی وجود دارد که خاص مردان متولد بهمن می باشد.

 

صداقت: بدون تعارف باید بگوییم که شما به ندرت از مرد متولد بهمن دروغ خواهید شنید. او به شدت به صداقت و راستگویی احترام می گذارد و از دروغ و دو رنگی بیزار است. البته دروغ گفتن به او چندان راحت نیست اما اگر توانستید به او دروغ بگویید چندان خوشحال نباشید زیرا بالاخره دروغتان برملا خواهد شد و پس از آن او بسیار از شما مایوس و دلزده خواهد شد.

دور اندیشی: مرد متولد بهمن بسیار دور اندیش و عاقل عمل می کند. او قبل از انجام هر کاری ابتدا جوانب آن را می سنجد. او مدام در حال تغییر است و از تغییر خوشش می آید. ممکن است گاهی خوش بین باشد و گاهی بدبین. گاهی شاد باشد و گاهی افسرده و غمگین. اما آن چه اهمیت دارد این است که او هرگز در مود شکست و غم نمی ماند و راهی برای موفقیت پیدا خواهد کرد.

به روز بودن: مرد متولد بهمن به دنبال تمام چیزهای به روز دنیاست. از مد و پوش های شیک و به روز استقبال می کند. معلوماتش را همیشه آپدیت و به روز نگه می دارد و دوست دارد همیشه چیزهای جدید یاد بگیرد. او از ساده پوشی شما خوشش نخواهد آمد و بر عکس هر چقدر که لباس های زیبا و به روز بپوشید بیشتر به سمت شما جذب خواهد شد. او در صحب کردن نیز از واژه های به روز و مناسب استفاده می کند و معمولا حرف هایی دلنشین و موثر می زند. او بسیار تیز بین است و عقل و درایت و به روز بودن را در هر زنی به سرعت تشخیص می دهید. بنابراین به روز بودن پوشش و معلومات و درایت و عاقلی شما او را به سمتتان جذب خواهد کرد.

مرد متولد بهمن از چه دختری خوشش میاد
مرد متولد بهمن از چه دختری خوشش میاد

 

مرد متولد بهمن از چه کارهایی خوشش می آید؟

مرد متولد بهمن اصولا اهل خوشگذرانی های بی هدف و بی فایده نیست. از کارهای مورد علاقه او می توان به جنگیدن و تلاش برای رسیدن به هدف اشاره کرد. او از این که سختی های زیادی را برای رسیدن به هدفش تحمل کند نه تنها مایوس نمی شود بلکه از این کار لذت نیز خواهد برد. او از برنامه ریزی و دور اندیشی نیز لذت می برد و گاهی نیز به گذشته می اندیشد. تفریح و سرگرمی های سالم نیز از مواردی است که مرد متولد بهمن از آن لذت خواهد برد. دوستان او معمولا دوستان خوب و با وفایی هستند و به ندرت می توان در میان دوستان او افرادی لا ابالی پیدا کرد.

مرد متولد بهمن از چه دختری خوشش میاد

 

 

مرد متولد بهمن از چه دختری خوشش می آید؟

برای این که یک مرد بهمن ماهی را به سمت خود جذب کنید در ابتدا باید بدانید که او از چه رفتارها و ویژگی هایی خوشش می آید و در مرحله بعد باید به او نشان دهید که شما آن رفتارها و خصوصیات را دارا می باشید. در ادامه به چند مورد از خصوصیات دختری که مرد بهمن ماهی را جذب می کند اشاره خواهیم کرد. مرد متولد بهمن از دختری با خصوصیات زیر خوشش خواهد آمد:

متانت: مردان بهمن ماهی بر خلاف اکثر مردها از دخترهای لوس خوششان نمی آید. پس اگر فکر می کنید با بچگانه حرف زدن یا در آوردن شکلک ها و ادا و اصول های مختلف و خلاصه لوس بازی می توانید دل یک مرد بهمن ماهی را به دست آورید سخت در اشتباهید. مردان بهمن ماهی عاشق دخترهایی می شوند که متانت دارند، هماطور که در خصوصیات متولدین این ماه گفتیم عقل و دور اندیشی از خصوصیات بارز متولدین این ماه می باشد و مردان بهمن ماهی هم خود عاقلانه و متین رفتار می کنند و هم جذب دختری با این خصوصیات خواهند شد. پس اگر می خواهید یک مرد بهمن ماهی را جذب خود کنید همین حالا دست از لوس بازی و رفتارهای بچگانه بردارید و مانند یک دختر خانم عاقل و با شخصیت رفتار کنید.

زیبایی: مرد متولد بهمن مانند هر مرد دیگری زیبا پسند است. اما اشتباه نکنید او اگر بخواهد زنی را به عنوان همسر آینده اش انتخاب کند بیشتر از زیبایی صورت به زیبایی رفتار و گفتار و متانت او توجه خواهد کرد. به عبارت دیگر ممکن است برای انتخاب زنی برای دوستی یا رابطه جنسی زیبایی را مد نظر قرار دهد اما برای انتخاب شریک زندگی خود هرگز زیبایی اولویت اول و اصلی او نخواهد بود.

اخلاق های مردانه: اگرچه روانشناسان معتقدند زن باید دارای ظرافت های زنانه باشد و رفتارهای مردانه در شان یک زن نیست اما جالب است بدانید که مردان متولد بهمن عاشق زن هایی می شوند که تفکر و رفتاری مردانه دارند. علت این امر کاملا مشخص نیست شاید به این دلیل است که فکر می کنند زن هایی که رفتارهای مردانه دارند عاقل تر و قابل اعتمادتر هستند. بنابراین برای به دست آوردن دل یک مرد متولد بهمن ماه شاید لازم باشد که کمی مردانه رفتار کنید.

عشوه و ناز: مردان متولد این ماه از رفتارهای سراسر عشوه و به اصطلاح جلف دخترها خوششان نمی آید. او دختری را می پسندد که به قول قدیمی ها سنگین و رنگین است و کمتر تمایل دارد به سمت دخترهایی برود که پوشش زننده و جلفی دارند یا رفتارهایی سراسر عشوه و ناز داشته باشند. برای اینکه محبوب قلب متولدین بهمن ماه باشید باید متین و شیک و اراسته باشید . چیزی در مایه های زنان سیاست مدار جهان. به راستی که مرد متولد این ماه زنی با ویژگی های زنان سیاست مدار را بسیار می پسندد و برای او ارزش و احترام ویژه ای قائل می باشد.

مرد متولد بهمن از چه دختری خوشش میاد

 

جذب مرد متولد بهمن ماه با روش های زیر

اگر می خواهید یک مرد متولد بهمن ماه را شیفته خود کنید تا حد ممکن باید آهسته و بی سر و صدا باشید. مرموز باشید و از عشق و علاقه خود به او سخن نگویید. او شیفته این پنهان کاری شما خواهد شد و می کوشد تا با شخصیت مخفی و درونی شما آشنا شود. اگر از عشق خود به او بگویید و دائم در پی جلب توجه او باشید او را به راحتی از دست خواهید داد. به او بی محلی کنید، به رفتارهایش توجه چندانی نداشته باشید و مرموز و اسرار آمیز رفتار کنید. اگر این موارد را رعایت کنید او ناخودآگاه برای کشف شما به سمت شما کشیده خواهد شد و کم کم شیفته شما می شود. اگر می خواهید او برای همیشه مال شما باشد و شیفته شما شود کاری کنید که همیشه از خود بپرسد چرا فلان کار را کرد. مثلا یک بار از هدیه ش خوشحال شوید و یک بار بی تفاوت. او مدت ها به این فکر خواهد کرد که چه رفتاری کرده است که باعث بی تفاوتی شما شده است. عطرهای خاص و متغیر بزنید تا ذهنش درگیر این شود که چرا در فلان موقعیت از فلان عطر استفاده کردید و در موقعیتی دیگر از عطری دیگر. خلاصه که تا می توانید او را تشنه دانستن در مورد خود قرار دهید و رفتارهایی داشته باشید که کنجکاوی او را تحریک نماید.

مرد متولد بهمن از چه دختری خوشش میاد

 

با این رفتارها مرد متولد بهمن را از دست خواهید داد

علاوه بر این که باید به فکر انجام رفتارهایی باشید که او را به سمت خود جذب کنید باید از انجام کارهایی که او را دلزده و سرد می کند نیز خودداری کنید.

  • کنجکاوی ممنوع: مرد متولد بهمن از این که دائم از او پرس و سوال کنید و بخواهید به حریم خصوصی اش سرک بکشید بیزار است. او انقدر خود را عاقل و دور اندیش می داند که پرس و جوی  شما برای او به منزله شک کردن به عقل و درایتش محسوب می شود و به شدت از این کار آزرده خواهد شد. پس نسبت به مسائل خصوصی او مخصوصا گوشی همراه او کاملا بی تفاوت و خونسرد باشید.
  • حسادت ممنوع: اگر او از شخص دیگری تعریف کرد یا به شخصی مانند خواهر یا مادرش وابسته بود به هیچ وجه حسادت نکنید و در مورد آن ها حرف نامربوطی به او نزنید زیرا اگر احساس کند که وابستگی ها و تعلقاتش از جانب شما در معرض خطر است به سرعت شما را ترک خواهد کرد. اگر چه او خود دل به تعلقاتش بسته است اما جالب است بدانید که به شدت از این که شما به شخص دیگری تعلق داشته باشید یا این که محبت خود را بین او و دیگران تقسیم کنید بیزار است و از این کار شما بسیار عصبی خواهد شد.
  • رنجش ممنوع: او رک صحبت می کند و از آن جایی که صداقت طلب است رک صحبت کردن را یک ارزش می داند. بنابراین اگر از رک گویی های او برنجید او نسبت به صداقت دوستی شما به شک خواهد افتاد و دیگر حرف ها و تمجیدهای شما را باور نخواهد کرد. او دوست دارد شما مانند خودش رک و راست گو باشید و انتظار دارد از رک گویی او خوشحال شوید و از رنجیده شدن شما بسیار متعجب خواهد شد و در انتخاب شما به عنوان شریک زندگیش به شک خواهد افتاد.

مرد متولد بهمن با چه ماهی ازدواج کند

 

طالع بینی ازدواج مرد متولد بهمن با زن ماه های دیگر

مرد بهمن و زن فروردین: ازدواج زن فروردینی و مرد بهمنی بد است. هر دو تمایل به سلطه گری و آرمان گرایی دارند و نمی توانند یک دیگر را درک کنند.

مرد بهمن و زن اردیبهشت: ازدواج زن اردیبهشتی و مرد بهمنی خوب نیست. آرمان گرایی و آزادی خواهی زن اردیبهشتی مرد بهمنی را دچار مشکل خواهد کرد و در زندگی نقطه نظرات متفاوتی خواهند داشت. کنجکاوی زن اردیبهشتی برای مرد بهمنی دردسر ساز خواهد شد زیرا او از کنجکاوی و پرس و جو متنفر است.

مرد بهمن و زن خرداد: زن خردادی و مرد بهمنی زندگی بسیار خوبی با هم خواهند داشت. آن ها بسیار با هم جور هستند و روحیه انسان دوستی طرفین باعث می شود در زندگی همواره آماده کمک و فداکاری به همدیگر باشند.

مرد بهمن و زن تیر: زن تیر ماهی و مرد بهمن ماهی اگر بخواهند با هم ازدواج کنند و زندگی خوبی داشته باشند باید تلاش و کوشش کنند و برخی از رفتارهای یکدیگر را تحمل کنند. زیرا طالع ازدواجشان نه خوب و نه بد بلکه متوسط و میانه می باشد.

مرد بهمن و زن مرداد: زن مردادی و مرد بهمنی زندگی خوبی خواهند داشت زیرا هر دو آرمان گرا و در تلاش برای رسیدن به اهداف و ایده های خود هستند و زندگی خوبی خواهند داشت.

مرد بهمن و زن شهریور: زن شهریوری و مرد بهمنی نیز زندگی میانه ای خواهند داشت. با سعی و کوشش می توانند زندگی بهتری داشته باشند اما طالع کلی آن ها متوسط است.

مرد بهمن و زن مهر: ازدواج زن مهر ماهی و مرد بهمنی اشتباه است و زندگی بدی خواهند داشت. بی قراری و تنوع طلبی و سرکشی از خصوصیات این زوجین است که با هم جور در نمی آید و باعث بد شدن زندگیشان خواهد شد.

مرد بهمن و زن آبان: زن آبان ماهی و مرد بهمنی زندگی بدی خواهند داشت. یکی خواهان عشق و عاطفه و به شدت احساسی و دیگری عاقل و سلطه جو و خواهان برابری، این دو با هم  زندگی خوبی نخواهند داشت.

مرد بهمن و زن آذر: شاید بتوان گفت موفق ترین ازدواج مرد متولد بهمن با زن متولد آذر می باشد. هر دو مثبت گرا و موفقیت جو بوده و زندگی بسیار خوبی در کنار هم خواهند داشت.

مرد بهمن و زن دی: زندگی زن متولد دی و مرد بهمنی نیز نه خوب است و نه بد. با سعی و کوشش شاید بتوانند زندگی نرمالی داشته باشند. یکی از آنها محتاط و محافظه کار است و دیگری جدی و سختگیر. اگر بتوانند با این رفتارها کنار بیایند زندگیشان خوب خواهد شد.

مرد بهمن و زن بهمن: زن و مرد متولد بهمن اگر با هم ازدواج کنند زندگی خوبی خواهند داشت. پیوند دو بهمنی پیوندی موفق و توانا خواهد بود و در زندگی موفقیت های بی شماری به دست خواهند آورد.

مرد بهمن و زن اسفند: زن اسفندی و مرد بهمنی مکمل هم هستند و زندگی خوبی را با هم تجربه خواهند کرد. یکی احساسی و دلسوز و دیگری منطقی و محبت طلب. ترکیب این دو شخصیت زندگی نرمال و خوبی را رقم خواهد زد.

مرد متولد بهمن با چه ماهی ازدواج کند

 

سخن آخر

طالع بینی ها معمولا در مورد خصوصیات متولدین هر ماه کمی اغراق می کنند و باید به این نکته توجه کنید که انسان قادر به اصلاح هر خصوصیت بد و عادت به هر خصوصیت خوبی می باشد. به عبارت دیگر صرف خوصیات خوب یا بد متولدین هر ماه نمی تواند باعث شود که او انسان خوب یا بدی باشد زیرا رفتارها و شخصیت های افراد بیشتر از این که وابسته به ماه تولد باشد وابسته به خانواده و محیطی است که در آن رشد کرده باشد. بنابراین این که مثلا ازدواج متولد فلان ماه با متولد فلان ماه خوب نیست و مناسب نیست به معنای این نیست که اگر این دو با هم ازدواج کنند یا ازدواج کرده اند حتما بدبخت خواهند شد. بلکه بیانگر این است که خصوصیات بارزشان با هم جور در نمی آید که این مسائل را می توان به راحتی با مراجعه به مشاور و اصلاح اخلاق های ناپسند هر یک از طرفین به طور کلی حل کرد. بنابراین برای شناخت ویژگی های آدم ها اکتفا به طالع بینی ها نکنید، سفر رفتن و گذشت زمان از رابطه دو نفره یکی از بهترین روش ها برای شناخت طرفین از هم می باشد و در آخر یک مشاور زبده قطعا به شما کمک خواهد کرد که همسر مناسب خود را پیدا کنید و فارغ از ماه تولدش  زندگی خوب و خوشی را رقم بزنید.

آن چه در این مقاله نوشتیم خلاصه ای بود از خصوصیات مرد متولد بهمن بر اساس طالع بینی های مختلف و متنوع. اگر در اطراف شما بهمن ماهی وجود دارد یا خودتان متولد ماه بهمن هستید برای ما بگویید که تا چه اندازه خصوصیاتی که در متن به آن ها اشاره شده درست است و در مورد بهمن ماهی ها صدق می کند؟ آیا بهمن ماهی ها بعد از چهل سالگی چاق می شوند؟ ورزش مورد علاقه متولدین ماه بهمن چه می باشد و تا چه حد در ورزش موفق عمل می کنند؟ به نظر شما بهترین ویژگی و بدترین خصوصیت بهمن ماهی ها چیست؟ زن های بهمن ماهی را جذاب تر می دانید یا مردان بهمن ماهی؟ اگر همسر شما مرد متولد بهمن است با ما از ویژگی های اخلاقی او بگویید تا در این زمینه آگاه تر شویم. منتظر خواندن نظرات گرم و مفید شما خوانندگان عزیز و فهیم نیک استار هستیم.

 

منبع: nikstar.ir

مطالب پیشنهادی
نظرات

13 پاسخ

  1. آدم ها با شناخت از خود و دیگران میتوانند در کنار هم زندگی کند.بخاطر عشقشون تغییر کنند.
    البته فکر نمیکنم انسانها شخصیت شون را تغییر بدهند.
    اگر در روابط خود دو اصل :احترام متقابل و سپاسگذاری وجود داشته باشه خیلی از مشکلات حل میشه.
    بهمنی هستم و خاطر خواه یک اردیبهشتی لجباز و مهربون هستم. با تمام خوبی ها و بدیهاش دوستش دارم و براش آرزوی خوشبختی میکنم.
    با خواندن این مطالب آدم شناخت نسبی در مورد خودش پیدا میکنه.
    با کسب آگاهی آدم میتونه تغییر کند و بسمت بهترین خودش حرکت کند.

  2. مردا متولد هرماهى باشن خودخواهن و فقط زيبايى ظاهر و باطن و صداقت و متانت و مطيع بودن و كنجكاوى نكردن و … رو براى خودشون ميخوان يعنى زنشون بايد تمام اين ويژگيهارو داشته باشه ولى خودشون اگه برعكس اين خصوصياتو داشته باشن عيب نداره چون مردن! كلا ازدواج نكردن كار درستتريه تا خوندن اين چرت و پرتا! كسى اگه آدمو واقعا دوست داشته باشه ديگه نيازى نيست ك آدم ٠-١٠٠ خودشو بياد بخاطرش تغيير بده و بالعكس ك تو اين دوره زمونه خيلى نادره همچين چيزى! اگه خانمى بخواد يه همچين خصوصياتى داشته باشه مثل اكثر خانماى الان ك هم تحصيلكرده ن هم شاغلن هم از همه لحاظ تأمينن چ نيازى ب مرد داره تو زندگيش؟! مگر اينكه خيلى حوصله داشته باشه بخواد يه بچه لوسو وارد زندگيش كنه دردسر خودشو بيشتر كنه يا صرفا يه مرحله از زندگى رو طى كنه از چشم و هم چشميهاى عهد بوق جا نمونه!

  3. مردبهمن ماهی هستم حرف هاتون تاحدی درسته ولی ازهمش مهمتراینه دختری که انتخاب کنم برای ازدواج باید
    راستگوصادق باشه هیچ چیزی ازمن پنهان نکنه.
    دوست داشتنش
    عشق علاقه خیش راه ب من بهمنی کامل نشان بده بدون کوچکترین خیانتی

  4. سخته خدایی یه فردی رو دوست داشتی باشی سعی کنی بخاطر اون خودت رو عوض کنی شخصیتت رو عوض کنی و هی درموردش بخونی چگونه باهاش رفتار کنی و دلشو بدست بیاری زندگیت میره بخاطر حساسیت زیاد به این مساعل

  5. واقعا جالبه من از ی زن خردادی خوشم اومده و الان که اینارو خوندم متعجب شدم چون تک تک شون راجع به من درست بود
    و ممنون از سایت خوبتون

  6. بنظرمن که خیلی به واقعیت نزدیک بود این ویژگی ها
    ومن خیلی چیزا یاد گرفتم واقعا ممنون از سایت خیلی خوبتون

  7. تاحدی درسته.من متولد مردادم و با آقایی از اسپانیا (یعنی حتی طالع بینی در اون ور آب هم موثره)متولد بهمن صحبت میکنم .هروقت با اون و مادرش حرف میزنم و همه چیز خوب پیش میره به قول معروف،غیب میشه و وقتی محلش نمیزارم ،پیداش میشه و شروع به خودشیرینی کردن میکنه.اصلا فهمیدم باید خودمو فقط بی تفاوت نشون بدم.

  8. سلام من از یه دختر اسفند ماهی خوشم میاد البته اونم منو خیلی دوست داره و به هم گفتیم که همو دوست داریم حتی خانواده ما هم میدونند.
    من بهمن ماهی هستم و عشقم اسفندی همون طور که گفتید هر جا که اونو میبینم بهم کم محلی میکنه و من به فکر میرم که چرا این کارو کرد و به دنبال اصلاح اون کار رفتم و خلاصه با این کارش خیلی از رفتار های بدم رو اصلاح کردم و الان 15 سالم هست و اون 14 و اگه خدا بخاد در 20 یا 21 سالگی میرم دنبالش و همین جا حاضرم قسم بخورم که هیچ وقت ولش نخواهم کرد و اگر با او در زیر یک سقف نباشم قسم میخورم که ازدواج نخواهـــــــم کرد! ✓

    امیدوارم اگه اومد و این پیامو دید بدونه که من اسیرش شدم ♡
    اسم عشقم ستایش هست و من شهریار.

    1. داداش منم بهمنی ام و از این که بعضی چیزها رو همه جا جار بزنی اجتناب کن و این اخلاق بدیه ولی نگران نباش به مرور چیز های زیادی یاد میگیری و باعث میشه مرد بزرگی بشی. از تجربیات دیگران استفاده کن و تحلیل شون کن . زیاد هم فکر نکن چون باعث نابودی خودت میشه

      اگه پشت سرم فوش دادی، خودتی 😂

  9. یه چیز دیگه ای رو اشتباه کردین من مرد متولد بهمن هستم و همسرم متولد ماه فروردین… ما خیلی با هم خوبیم هیچ مشکلی هم با هم نداریم.

    1. سلام ، مرسی مطلب فوق العادتون ، کل مطلب برا منی که پسر بهمنی هستم درست بود ، تعجب کردم واقعا که چجوری میشه خصوصیات رو فهمید

    2. عزیزان‌ توجه‌داشته باشند که ماه بعد از تولد‌خودشون یعنی‌اسفند رو هم بخونن احتمالا خیلی‌هاتون اسفندی هستین
      چو ن‌ماه‌ها قمری‌اند نه شمسی
      و تاریخ تولد براساس شمسی با قمری جابجایی‌داره
      9

  10. من بهمن ماهی هستم و چندتا تیکه رو اشتباه کردید . اگر کسی به من کم محلی کنه برا همیشه از زندگی من خارج میشه و اینکه حوصله جنگ اعصاب ندارم که بخوام بدون چرا فلانی اون شب چه عطری زده بود و چرا امشب یه عطر دیگه زده و این بچه بازیا .خلاصه که فقط صداقت و راستگویی و صمیمیت و زیبایی و اندام و شخصیت برا ما بهمن ماهی ها مهمه . پول توی زندگی ما نقشی نداره پول ابزار خوشبختیه نه خوده خوشبختی . آرش هستم از شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 13 =

همچنین بخوانید
قیمت آهن یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در تولید محصولات فلزی و ساخت و سازها است. از قرن ها پیش، آهن به عنوان یک منبع اصلی برای تولید واحدهای صنعتی و مصارف مختلف به کار می‌رفته است. بنابراین، تغییرات در قیمت آهن می‌تواند تاثیرات عمیقی بر اقتصاد و صنعت داشته باشد.
بازار پر از برندها و مدل های مختلف بخارشوی است که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. انتخاب بهترین بخارشوی، نیازمند شناخت دقیق نیازها و انتظارات شما است.
حوله‌ نخی یزدی، از انواع منسوجات سنتی یزد است. با پیشرفت تکنولوژی و فرایند تهیه‌ نخ ویسکوز، به دلیل جذب آب بسیار بیشتر آن نسبت به نخ، بیشتر از نخ ویسکوز تولید می‌شوند. باتوجه به تبحر بالای بافندگان یزدی، از کیفیتی بی‌نظیر هم برخوردارند.