سرمربی لبنان گفت که من به توانایی بازیکنانم برای رسیدن به رویای جام جهانی اطمینان دارم.

به گزارش “ورزش سه”، ایوان هاسک سرمربی تیم ملی لبنان در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: رویارویی با ایران یک دیدار ویژه و خاص خواهد بود. می دانم که با وجود غیبت هواداران  بر روی سکوها، قلب همه آنها پشت و پناه تیم ملی است. اردوها و شرایط خوبی برایمان فراهم بود و از آمادگی تیم راضی هستم.

سرمربی تیم ملی لبنان با ابراز امیدواری از کسب نتیجه مطلوب برابر ایران گفت: بازیکنان من توانایی صعود به جام جهانی را دارند و من به این مورد اعتماد دارم. جام جهانی یک رویا برای همه است و در کنار بازیکنان برای رسیدن به این آرزو، تلاش می کنم. اگر ایمان داشته باشید روزی به هدفتان می رسید.
 
وی در خصوص غیبت حسن معتوق کاپیتان تیم ملی لبنان در دیدار امروز گفت: او بازیکن تاثیرگذاری است و زمانی که بازیکنی باارزش مثل او غایب باشد، فرصت حضور برای سایر بازیکن فراهم خواهد شد. امیدوارم که همه مصدومان تیم به زودی به تیم ملی بازگردند.

حتما بخوانید  داور چینی بازی سوریه-ایران را سوت می زند

 

هاسک ادامه داد: بازی در زمین ما برگزار می شود و این فرصت خوبی است اما در روزهای فیفا زمان زیادی برای آماده سازی تیم وجود ندارد.
 
محمد حیدر، بازیکن تیم ملی لبنان نیز در این نشست خبری گفت: تیم ما دارای نظم، روحیه بالا و اعتماد به توانایی های بازیکنان است. امروز با بازی منظم روی نتیجه مثبت مقابل ایران حساب می کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد که مطمئن است روحیه جنگندگی بازیکنان برابر ایران عالی خواهد بود و اعتماد به نفس آنها در بالاترین سطح خواهد بود. حیدر اعلام کرد که هدف لبنان از ابتدا صعود به جام جهانی نبوده، بلکه پس از استفاده از خدمات هاسک به عنوان سرمربی تیم، نقشه راه لبنان تغییر پیدا کرده و اکنون این تیم به عنوان یک مدعی در بین رقبا قرار داد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − شش =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.