مرادیان، دروازه‌بان نورآبادی فولاد امیدوار است کلین شیت خود مقابل پرسپولیس را تکرار کند.

به گزارش “ورزش سه”، با رفتن محسن فروزان، احسان مرادیان بدون حرف و حدیث به دروازه‌بان اصلی فولاد تبدیل شد و در اولین بازی فصل مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت. مرادیان در بازی برگشت مقابل پرسپولیس در فولاد آره‌نا در همین سال ۱۴۰۰ موفق به ثبت یک کلین شیت بی دردسر مقابل قهرمان ایران شد و بی تاب تکرار کلین شیت مقابل قرمزهای پایتخت است.

 

این دروازه‌بان ۲۷ ساله تجربه بازی مقابل پرسپولیس در آزادی را نیز دارد و در دیداری که پرسپولیس به زحمت با یک گل پیروز شد او هفت بار دروازه فولاد را نجات داد تا روز کلافه کننده‌ای را برای مهاجمان پرسپولیس رقم بزند. 

 

 

 

 

احسان مرادیان که فصل قبل با فروزان در رقابت بود ۱۴ بار به میدان رفت و ده کلین شیت نیز داشت و تنها چهار گل خورد. دروازه‌بان فولاد که حالا قهرمانی در جام حذفی را تجربه کرده به فصل جدید و حضور در بین گلرهای برتر لیگ امیدوار است. تقابل او با حامد لک که زمانی در فولاد هم تیمی بوده‌اند از نکات جذاب بازی فردای پرسپولیس و فولاد است.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.