مجوز پخش سریال ممنوعه صادر شد

سریال ممنوعه که در اولین قسمت های که خش شد مورد انتقاد بسیاری از افراد قرار گرفت و اجازه پخش این سریال را گرفتند این سریال در سینمای خانگی پخش می شود و مخاطبان بسیاری دارد قصد کارگردان این مجموعه این است که جوانانی که در حال استفاده از مواد مخدر به خصوص شیشه هستند اعتمادش را به خود جلب نموده و از کاری که می کنند پشیمان نماید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر پخش سریال ممنوعه | مجوز پخش سریال ممنوعه صادر شد را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

زمان پخش ممنوعه مشخص شد

داروغه‌زاده درباره سریال «ممنوعه» نیز گفت: «مراحل تولید این سریال متوقف نشده است و از هفته آینده پخش آن آغاز می‌شود. به خاطر ماه محرم و اینکه تمام قسمت‌های ساخته شده باید مورد بازبینی قرار می‌گرفت، در توزیع آن وقفه افتاد. ضمن اینکه یکی دو سکانس در قسمت اول سریال وجود داشت که بهتر بود حذف می‌شد. »

او ادامه داد: «جای خوشبختی است که کارگردان‌های ما می‌توانند با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی سریال‌هایی بدون کمک دولت تولید و توزیع کنند و گردش اقتصادی در کشور ایجاد کنند و مردم با پول خودشان آن محصولات را خریداری کنند. امسال سال حمایت از تولید کالای ایرانی است باید کمک کنیم این بخش رونق پیدا کند و گردش اقتصادی رشد پیدا کند و وظیفه دولت است که حمایت کند زیرا ما در بخش نمایش خانگی هیچ سرمایه گذاری نکردیم.»

سریال ممنوعه
صحنه ای از سریال ممنوعه

فکر می کنید با شرایط به وجود آمده برای «ممنوعه»، توزیع آن تا قسمت آخر امکان‌پذیر خواهد بود؟

این اثر در حدود ۲۰ تا ۲۵ قسمت عرضه خواهد شد. من فکر نمی‌کنم مسأله این‌گونه باشد، یک آدم باسواد که حواشی و هجمه‌ها را مطرح کرده است بیاید و با من بحث کند. کسی که من با آیه قرآن جوابش را خواهم داد. خود من دبیر دبیرستان بوده‌ام. من در میان مردم بوده‌ام و دغدغه‌مند هستم. این اثری که من ساخته‌ام هزار برابر موارد بدترش را در اطرافمان دیده‌ایم، اما من نمی‌دانم تا کی می‌خواهیم پنهان‌کاری کنیم.

سریال ممنوعه
سریال ممنوعه

فکر نمی‌کنید جوانان با مشاهده چنین مجموعه‌ای از آن تأثیرات منفی بگیرند؟

مطمئن باشید «ممنوعه» را هر کس تا آخر دنبال کند، در مسیرش تجدیدنظرهایی خواهد کرد. مخاطب من کسی نیست که کتاب‌های استاد مطهری، علی شریعتی و یا شعرهای مولانا را بخواند و مسیر زندگی‌اش را این‌گونه انتخاب کند. مخاطب من همان مخاطبی است که وقتی از پارکینگ خانه‌ام خارج می‌شوم، در مسیر می‌بینم نوجوانان ۱۴-۱۵ ساله‌ دور هم جمع شده‌اند و پایپ دستشان گرفته و شیشه می‌کشند. من می‌خواستم این‌ها را جذب کنم پس باید به زبان خودشان با آن‌ها حرف بزنم. وقتی‌ جذبشان کردم، آن وقت بلدم چه جوری نتیجه‌گیری کنم که بدانند مسیری که می‌روند غلط است. شک نکنید سریال به آن سمت می‌رود.

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 10 =

همچنین بخوانید