مرد وحشی زن جوانش را به دلیل اختلاف با تبر دو نیم کرد

قتل هولناک یک مرد با تبر که در ایران جنجال برانگیز شده است این مرد بسیار عصبانی شده و به زنش با تبر حمله نمود این زن و شوهر چند سالی بود با هم اختلاف داشتند  مرد وحشی 33 سال دارد وقتی متوجه شد زنش با یک مرد غریبه رابطه جنسی دارد دست به چنین جنایت وحشتناکی زد و همسرش را  با تبر به دو نیم کرد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر داستان قتل هولناک یک مرد که با تبر همسرش را نصف نمود را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

قتل هولناک یک مرد
قتل هولناک یک مرد با تبر

در یکی از روستا‌های داکا، پایتخت بنگلادش مردی ۳۳ ساله که تصور می‌کرد همسر ۲۷ ساله اش خائن است، او را به طرز هولناکی سلاخی کرد. «محمد بارمان» متهم به قتل همسر ۲۷ ساله اش در بازجویی هایش ادعا کرده همواره تصور داشته همسرش پنهانی به او خیانت می‌کند و با مرد غریبه‌ای ارتباط دارد و با وجود این که هرگز نتوانست دشمن خیالی خود را پیدا کند، تصمیم به قتل همسرش با تبر را گرفت.

قتل هولناک یک مرد
جنایت وحشتناک با تبر

ماموران پلیس جسد بی سر این زن را که مربی مهدکودک نیز بود را در مزرعه‌ای پیدا کردند. بارمان هم اکنون در بازداشت پلیس تحت مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد. پس از اتمام مراحل بازجویی توسط پلیس، متهم به مراجع قضایی برای رسیدگی به جرائم و صدور حکم واگذار می‌شود.

منبع : سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + سیزده =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.