با اعلام صفحه توئیتری فوتی رنکینگز، تیم فوتبال فولاد خوزستان در سید یک رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

به گزارش “ورزش سه”، حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2022، دیدارهای پلی آف و حتی سیدبندی این پیکارها را به هم زد و اکنون کنفدراسیون فوتبال آسیا تقسیم بندی جدیدی از این پیکارها را اعلام کرده که توسط صفحه توئیتری فوتی رنکینگز منتشر شده است.

 

طبق اعلام فوتی رنکینگز، تیم فوتبال فولاد خوزستان به جای پرسپولیس در سید نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار خواهد گرفت. در کنار شاگردان نکونام، السد و الدحیل قطر، الهلال عربستان مدافع عنوان قهرمانی و الجزیره امارات در سید اول جای گرفته اند.

 

سپاهان اصفهان نیز که به دلیل کنار گذاشته شدن پرسپولیس مستقیما راهی مرحله گروهی شده است، در سید دوم قرار دارد. الشباب و الفصیلی عربستان، الریان قطر و شباب الاهلی امارات دیگر تیم های حاضر در سید دوم هستند.

 

پاختاکور ازبکستان، الوحدات اردن، بمبئی سیتی هندوستان، استقلال تاجیکستان و آهال ترکمنستان تیم های حاضر در سید سوم هستند. طبق اعلام فوتی رنکینگز، الشرطه عراق از حضور در این پیکارها انصراف داده و الغرافه قطر نیز مستقیما راهی مرحله گروهی شده تا تیم آندره آ استراماچونی به همراه نیروی هوایی عراق در سید چهارم جای بگیرد.

حتما بخوانید  یکی جلوی پدیده سپاهان را بگیرد! (عکس)

 

سه دیدار پلی آف نیز بین تیم های التعاون عربستان با الجیش سوریه، بنی یاس امارات با نسف قارشی ازبکستان و الشارجه امارات با الزوراء عراق برگزار خواهد شد.

 

همچنین برخلاف اعلام روز گذشته بسیاری از رسانه ها، تیم های چینی و استرالیایی موفق به دریافت مجوز حرفه ای حضور در این پیکارها شده اند و حتی دو تیم شاندونگ و شانگهای پورت چین در سید یک قرار گرفته اند. در میان تیم های استرالیایی نیز ملبورن سیتی در سید چهارم است و دو نماینده دیگر استرالیا که هنوز مشخص نشده اند، باید در دیدار پلی آف به میدان بروند. اولسان هیوندای قهرمان سال 2020 آسیا نیز باید در دیدار پلی آف به مصاف نماینده تاییلند برود.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هشت =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.