فارسی سازی محیط ویندوز 7

در عرض سه سوت محیط ویندوز 7 رو فارسی کن 😎 ، جهت فارسی سازی محیط ویندوز هفت کافیه که کارهای ساده زیر رو انجام بدی تا در عرض سه سوت محیط ویندوزت فارسی بشه. اگه در انجام فارسی سازی ویندوز به مشکل خوردین از طریق بخش کامنت همین پست، سوالات‌تون رو ارسال کنید حتما به صورت کامل و مفصل راهنماییتون می‌کنیم.

فارسی سازی محیط ویندوز 7

 

فارسی کردن محیط ویندوز 7

 

بسیاری افراد برای کار با کامپیوتر ترجیح می دهند که محیط ویندوز و دستورات موجود را فارسی کنند. مانند استفاده از گوشی همراه که قابلیت تغییر زبان محیط آن به فارسی وجود دارد، این امکان نیز در کامپیوترهای تحت ویندوز قرار داده شده است. شما فقط باید این قابلیت را از اینترنت دانلود نمایید و آن را روی سیستم خود اعمال کنید. در زیر روش این کار به طور کامل بیان شده است:

 

 

اگر بخواهید محیط ویندوز خود را زبان فارسی کنید

نکته: باید به اینترنت متصل باشید

۱) روی منوی استارت در قسمت سمت چپ دسکتاپ کلیک راست کرده واز این منو گزینه ی control panel را انتخاب کنید.
۲) درقسمتlanguage ،and Region ،clock از گزینه های زیر آن روی Add a language کلیک کنید.
۳) در پنجره باز شده و در قسمت روبروی زبان فارسی روی option کلیک کنید.
۴) اگر به اینترنت متصل باشید در قسمت Persian گزینه ی Download and install language pack را مشاهده خواهید کرد بر روی آن کلیک کنید تا بسته ی فارسی ساز به صورت آنلاین از اینترنت برایتان دانلود ونصب شود.اگر هم از اینترنت کم سرعت استفاده می کنید نگران نباشید .چرا که حجم زیادی ندارد وپس از چند دقیقه دانلود خواهد شد.پس از پایان دانلود ونصب خودکار تصویر زیر برای شما نشان داده خواهد شد روی close کلیک کنید.

حتما بخوانید  آموزش تصویری آسان ترین روش نصب ویندوز 10 Windows مرحله به مرحله


دوباره در قسمت روبروی زبان فارسی روی option کلیک کنید. این بار گزینه ی جدید Make this the primary language را مشاهده خواهید کرد.
روی آن کلیک کرده ودر پنجره کوچک باز شده روی off now log کلیک کنید تا تغییرات مورد نظر شما اعمال شود وزبان سیستم تغییر پیدا کند. دقت کنید که با کلیک روی log off now سیستم شما ریستارت می شود.
پس از ریستارت مجدد مشاهده خواهید کرد که محیط ویندوز شما کاملا فارسی شده است .چرخی در منوهای مختلف آن بزنید واز زبان فارسی سیستم خود لذت ببرید.

 

 

اگر بخواهید محیط ویندوز خود را به زبان انگلیسی کنید

۱) روی منوی استارت که با فارسی کردن زبان به قسمت سمت راست دسکتاپ انتقال پیدا کرده است کلیک راست کنید واز منوی باز شده گزینه ی صفحه کنترل را انتخاب نمایید.
۲) در این پنجره ودر قسمت زیر ساعت، زبان، منطقه روی گزینه افزودن یک زبان کلیک کنید.
۳) در پنجره باز شده در قسمت روبروی زبان انگلیسی روی گزینه ها کلیک کنید.
۴) در پنجره باز شده روی تبدیل این زبان به زبان اصلی کلیک کنید.
۵) نهایتا روی گزینه ی” اکنون از سیستم خارج شوید” کلیک کنید تا سیستم شما ریستارت شده و مجددا زبان سیستم شما انگلیسی شود.

 

منبع: nikstar.ir

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =