غزل شاکری با تیپ های و گریم های مختلف در سریال های تلویزیونی

غزل شاکری یکی از بازیگران سریال بانوی عمارت می باشد او در بسیاری از سریال های ایرانی به ایفای نقش پرداخته است و چهره برتر سینما و تلویزیون است او در سریال های مانند شهرزاد به ایفای نقش پرداخته است و این سریال ها بسیار پر مخاطب هستند نقش هایی که وی در این سریال ها بازی نموده است بسیار جذاب است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس غزل شاکری در سریال های مختلف تلویزیون را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

ماندگارترین فیلم های غزل شاکری

غزل شاکری بازیگری که این روزها در سینما و تلویزیون شناخته شده است یکی از چهره هایی است که بازیگری را از سنین پایین آغاز کرد و برای خیلی از بچه های دهه شصت خاطره ساز شد. گلنار محبوب فیلم گلنار کسی جز غزل شاکری نیست که این روزها در سریال بانوی عمارت جلوی دوربین رفت.

سال 67 کامبوزیا پرتوی فیلم گلنار را در سینماهای کشور اکران کرد و توانست سالهای سال با این فیلم و شخصیت محبوبش گلنار با بازی غزل شاکری در ذهن مخاطبان سینما ماندگار شود.

 

غزل شاکری در فیلم گلنار

گلنار یکی از نوستالژیک ترین فیلم هایی است که برای متولدین دهه شصت حسابی خاطره انگیز است. غزل شاکری زمانی که تنها 10 سال داشت در فیلم گلنار جلوی دوربین رفت و سالهای سال با همین نقش بین مخاطبانش محبوب بود.

غزل شاکری

غزل شاکری در نمایی از فیلم گلنار

 

گلنار روایتی از داستان گم شدن یک دختربچه است که کامبوزیا پرتوی در سال 67 با حضور بازیگرانی چون :شهلا ریاحی ، محرم بسیم ، اکبر دودکار ، غزل شاکری ، علیرضا رونقی و … جلوی دوربین برد.

غزل شاکری

غزل شاکری بازیگر نقش گلنار در فیلم گلنار

 

خلاصه داستان گم شدن گلنار در فیلم گلنار :گلنار با پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می کند. روزی به کنار چشمه می رود تا آب بیاورد. باد دستمال آبی او را، که یادگار مادرش است، با خود می برد. گلنار در پی دستمال به جنگل می رود و راه را گم می کند و گرفتار خاله خرسه می شود. خرس ها او را برای انجام کارهای روزانه و پختن کلوچه پیش خود نگه می دارند. پدربزرگ و مادربزرگ به کمک اهالی به دنبال گلنار می گردند، اما او را نمی یابند. خاله قورباغه خود را به گلنار می رساند و با هم نقشه ای برای فرار می کشند. گلنار به خرس ها می گوید به شرطی پیش آن ها می ماند که یک سبد بزرگ کلوچه دست پخت او را برای خانواده اش به روستا ببرند. خرس ها می پذیرند. گلنار در سبد کلوچه پنهان می شود و بدین ترتیب همراه خرس به خانه شان بازمی گردد….

 

غزل شاکری در سریال شهرزاد

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی سه فصل موفق را پشت سر گذاشت و توانست نظر عده زیادی از مخاطبان را به خود جلب کند. غزل شاکری یکی از بازیگرانی بود که در این سریال در نقش مورد علاقه خودش جلوی دوربین رفت.

غزل شاکری

غزل شاکری و مصطفی زمانی در سریال شهرزاد

 

غزل شاکری در سریال شهرزاد ایفاگر نقش آذر گل دره ای معشوقه فرهاد با بازی مصطفی زمانی در دوران جدایی از شهرزاد با بازی ترانه علیدوستی بود که با وجود علاقه خانم بازیگر و به شعر و آواز این نقش به نظر میرسد یکی از نقش های مورد قبول غزل شاکری باشد.

غزل شاکری

غزل شاکری در نمایی از سریال شهرزاد

 

شهرزاد ملودرامی عاشقانه بود که با حضور بازیگرانی چون علی نصیریان ، محمود پاک نیت ، شهاب حسینی ، مهدی سلطانی ، ترانه علیدوستی ، پریناز ایزدیار ، فریبا متخصص ، مصطفی زمانی ، غزل شاکری ، ابوالفضل پور عرب و … جلوی دوربین رفت.

 

غزل شاکری در سریال بانوی عمارت

اواخر مهرماه 96 بود که عزیزالله حمیدنژاد ساخت سریال بانوی عمارت را آغاز کرد و از حضور چهره های مشهور زیادی در این سریال تاریخی بهره برد. این سریال که به قلم احسان جوانمرد نوشته شده است ،داستانی عاشقانه را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می کند.

غزل شاکری

بازی غزل شاکری در سریال بانوی عمارت

 

غزل شاکری با انتشار عکسی در صفحه شخصی اینستاگرامش از بازی در سریال بانوی عمارت و در نقش بهجت الملوک خبر داد و این اولین حضور غزل شاکری در یک سریال تلویزیونی است.

غزل شاکری

غزل شاکری با گریم سریال بانوی عمارت

 

پانته آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند ، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحر العلومی بازیگران سریال بانوی عمارت را تشکیل میدهند.

 

نمناک

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 4 =