رئال مادرید برای بازی فردا مقابل کادیز شش غایب قطعی و یک غایب احتمالی دارد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید فردا شب در برنابئو آخرین بازی خانگی خود در سال 2021 را برگزار خواهد کرد. حریف رئال کادیز است که در رده هجدهم قرار دارد و بر خلاف فصل قبل در مسیر سقوط است.

 

 

 

 

رئال برای بازی فردا رودریگو، مارکو آسنسیو، مارسلو، آندری لونین و گرت بیل را به دلیل ابتلا به کووید19 در اختیار نخواهد داشت و به این جمع دنی کارواخال را هم اضافه کرد که به خاطر مصدومیت، شرایط بازی را ندارند.

 

 

 

 

دنی کارواخال امروز هم انفرادی تمرین کرد ولی خبر خوب برای رئال اینکه کریم بنزما به تمرینات گروهی اضافه شد و قطعا در فهرست بازی با کادیز حاضر خواهد بود.  هدف این است که کارواخال بتواند به بازی دشوار چهارشنبه برابر بیلبائو برسد.

حتما بخوانید  الماس کروات در رئال مادرید خواهد ماند

 

 

 

 

شرایط لوکا مودریچ هم برای دو بازی پیش رو نامشخص است. تست کرونای او منفی شده و اگر تست قلب و سرولوژی او نیز مطلوب باشد، می تواند فردا برابر کادیز به میدان برود ولی به خاطر پروتوکل های خاص ایالت باسک، فعلا شرایط حضور او در بازی با بیلبائو فراهم نیست. رئال در حال رایزنی با مسئولان باسکی است تا بتواند مجوز بازی ستاره کروات را به دست بیاورد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.